Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat,hoeveel en wanneer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wat,hoeveel en wanneer

Korting op 420shop
    hallo ik heb een vraagje mijn plantjes zijn bijna 2 weken oud ze zijn onder 2 tl lampen en ga later buitenstaan ,de eerste blaatjes zijn er, ongeveer 2cm lang het zijn zaailingen en ze zijn in zaai en stek grond en de eerste wortel zijn zicht baar

nu mijn vraag

-ik heb roots van plagron wanneer mag ik dat geven en hoeveel keer per week en hoelang (1ml per l)
    -ik heb ook alga-grow wanneer mag ik dat geven en hoeveel per week (1ml per l)

ik zal straks fotos posten

Re: wat,hoeveel en wanneer

en alweer wordt er een schitterende dag verwacht.... alleejoopaaaaaaaaaaa naar buiten met je planten liever vandaag dan morgen.

In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

schoon plantjes ja ik denk dat ik ze buiten ga zetten maar moet eerst over potten ze zitten nog in kleine potjes maar de winkels zijn toe vandaag mag ik ze buiten zetten met die klein potjes

ik heb 2x church 2x super lemon 2x lemon skunk

in hoeveel l potten moet ik ze nu zetten

en wat moet ik doen kwa voeting

Comment

als je er de ruimte voorhebin zo groot mogelijke specikuipen,in een 45 literkuip worden ze al groot,maar een 90 literkuip zorgt voor een boom.boor gaten in de onderkant van de kuipen voor de afwatering<branden met oude solderbout kan ook>en vul de kuipen met lightmix van de growshop,dan hoef je de eerste maand alleen maar roots te geven.wel zou ik het bij 5 plantjes houden ivm oom agentzakken lightmix kosten ongeveel 7 a 8 euro per zak van 50 liter,maar zullen hun geld echt wel opleveren mits we een goede zomer krijgen.lees ook effe op het forum over verduisteren.

Comment

ik ben van belgie 2 plantjes zijn al strafbaar hihihi hier is een growshop maar ken deze week ni gaan welk potgrond kan ik nog gebruiken

Comment

en kwa voeding wat mag ik geven en hoeveel?????????????????????????

Comment

ligt geheel aanm de bemesting van de grond waarin je ze gaat zetten

Comment

Deze gebruik ik om cement kuipen van gaten te voorzien.
                Ik neem die van +/-5cm.

De foto lukte niet. Deze dus: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...og&sa=N&tab=wi
                Attached Files
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

ik heb mog een vraagje als jullie jullie planten in een 90l kuipen zetten als het regent zetten jullie die binne of laten jullie die buiten omdet overmorge ga regennen voor een dag of 4 en ik heb ze nog ni herpot mijn plantjes zijn maar een dag of elf

Comment

Heb jij wel eens kabouters met paraplu'tjes zien lopen?

Ze kunnen prima tegen de regen hoor.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

dank u ik weet das een domme vraag maar als ze ik bloei staan kan dat wel kwaad zeker voor toprot of valt te zien welk soort ik heb super lemon haze, lemon skunk en church ze zeggen dat ze reddelijk tegen rot en ziektes is da WAAR

Comment

Bezig...
                      X