Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bio wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bio wiet

    Korting op 420shop
    wanneer is je wiet bio ?
    Ik gebruik een voedingslijn van hesi , ben ik nu onbiologisch bezig :s ? wat voor impact kan het hebben ?
    (het gaan om hesi tnt , aminozure druppels , en ook nog een anti insecten middel die ik 1 keer gebruik in de groeifasen -> week 3)
    ga ik nu al vervuilde wiet hebben ?
    verder gebruik ik zelf opgevange regenwater.. en de zon
    Last edited by easysativa; 30 June 2011, 04:33.

    #2
    Re: bio wiet

    Hesi TNT Complex bevat 100% organische stikstof, dit wil zeggen: een krachtige werking bij een minimale zoutbelasting, dit is ideaal voor moederplanten. Dosering voor moederplanten is 2,5ml per liter water.

    De componenten in de voeding verdelen zich als volgt; urea stikstof 6%, fosfor 2%, kalium 4%, overige; magnesium, calcium, sulfaat en complex gebonden sporenelementen ijzer, mangaan, zink, koper, borium, molybdeen, jodium en kobalt, plus vitamine B1, B2, B3, B12, plantensuikers en aminozuren.

    Dat had je dus ook zelf op de fles kunnen lezen
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: bio wiet

      organisch = bio :p ?

      Comment


        #4
        Re: bio wiet

        Organisch materiaal, komt bijvoorbeeld van planten en dieren. Dingen die voor de natuur normaal zijn om te verwerken en niet belastend zijn voor het milieu.
        Dit is dus biologisch afbreekbaar.

        Gr Fender

        Comment


          #5
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          Bezig...
          X