Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding en grond lowryder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding en grond lowryder

    Korting op 420shop
    Ik wil de lowryder zaadjes in potten stoppen en ze buiten kweken. Hoe groot moeten de potten zijn?
    En ik vraag me af wat voor grond en voeding ik nodig heb(het liefst iets wat in een gewoon tuincentrum is te vinden).
    Ik heb nu 10L universele potgrond met voeding voor 6 maanden. Ik las alleen ergens dat dit niet goed is, is dat waar?
    Zo ja, wat is dan wel goede grond? En wat voor voeding moet ik ze geven, of hoeft dat niet?

    #2
    Re: Voeding en grond lowryder

    Ik heb een AK-Snow (grote AF) staan in bouwmarkt potgrond, de pot zal wel een litertje of 10 zijn.
    Foto van vorige week, dus zo slecht zal het wel niet zijn. Ze heeft tot nu toe geen voeding bij gehad.

    Comment


      #3
      Re: Voeding en grond lowryder

      LR#1-tjes hebben maar een klein potje nodig, dat blijven namelijk ook kabouterplantjes. LR#2 wordt wat groter maar ook nog ruim onder 'n meter. Potje 10L is zat idd, ik doe net als vale universele potgrond voor een buitenkweekje, met wat fosfor-aanvulling begin/midden bloei, mits het weer mogelijkheden biedt voor dikke toppen.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      Bezig...
      X