ph van boven de 8

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • inti
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1259

    #1

    ph van boven de 8

    Korting op 420shop
    He heb een vraagje voor de kenners,

    heb een ph meter gekocht omdat mn planten wat problemen vertonen die niets te maken hebben met voeding.
    Het water heeft een ph van 8 dus die moet flink naar beneden.

    Mijn vraag is deze :

    kan ik die ph gelijk naar beneden gooien of moet dat in kleine stapjes om stess te voorkomen ?
    sigpic
  • misto
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 1011

    #2
    Re: ph van boven de 8

    je mix afzuren tot 5.8/6.2 en aan uw dames geven

    + goed roeren ^^
    Last edited by misto; 16 July 2011, 15:02.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment

    • inti
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1259

      #3
      Re: ph van boven de 8

      he Mito thx voor je reaktie, ga t afzuren. Had ergens gelezen dat je dat heel voorzichtig moet doen stapje voor stapje ivm stress.
      Is wel zo makkelijk meteen afzuren, ook een leuke tip trouwens de groene thee ga ik maandag ff halen, heb nu gespeeld met azijn.
      sigpic

      Comment

      • mathijs
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 649

        #4
        Re: ph van boven de 8

        Zucht, koop toch gewoon een flesje ph-.

        Comment

        • inti
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1259

          #5
          Re: ph van boven de 8

          zucht, ik zou willen dat ik dat zo snel zou kunnen krijgen hier in dorpje in spain, maar dat gaat ff duren vandaar ff aanklooien voor dit moment.
          sigpic

          Comment

          • mathijs
            Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2010
            • 649

            #6
            Re: ph van boven de 8

            Je kunt het in principe in alle landen krijgen, want wietkwekers zijn niet de enigen die hun water afzuren, bij veel planten is dat nodig.
            Ik kan me niet voorstellen dat je daar geen betere tuincentra hebt waar je iets dergelijks kunt krijgen.
            Je bent op zoek naar fosforzuur.

            Comment

            Bezig...