Vroeger beendermeel bloedmeel en andere fratsen, de afgelopen 12 jaar plagron, eerst de alga lijn later de normale. Nu maak ik dat nog even op bij wat terras auto's. De planten waar ik om geef krijgen dit jaar biotabs en atami boosters.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke voedingslijnen gebruiken jullie?
Collapse
X
-
tja.. ik vergelijk het altijd een beetje met een aquarium... verhoog je de voeding, dan ook het licht en dus ook de co2. daar kan je net zo lang mee door gaan tot de plant niet meer opneemt dan het aangebodene. En kleine verrassing... je zult eerder te weinig voeding hebben dan te veel licht.. En nu zullen er zeker argumenten komen dat je met zoveel licht de warmte niet kwijt kunt... dat klopt maar dan gaat het niet meer over de basis maar over een gebrek aan middelen.. een airco kan die warmte weg halen.
ChatGPT Image 26 apr 2025, 10_38_08.png
- Likes 1
Comment
-
Tja welke voeding,..
Ik heb vele verschillende soorten voeding geprobeerd van BAC, BioBizz, Hy-pro, Advanced Nutrients, enz enz,..
En om nou te zeggen dat ik daar betere kweekjes mee heb gedaan als met de action voeding die ik nu gebruik,.. nee niet echt..
Als ik de volgende keer weer naar Duitsland ga voor boodschappen wil ik toch deze eens proberen...Attached Files
- Likes 3
Comment
-
Die BlΓΌte Grow van Thomas Philips (D) is net als het potje Pokon van vroeger.
Daar kregen de mensen alles mee in bloei.
De 10-20-30 is ook te krijgen van Kristalon, maar dan heb je gelijk 20kg.
- Likes 2
Comment
-
20 kg 22 Euro.
De Universele kunstmest voor de Tuinoplossing Triferto NPK 12-10-18 is een universele meststof voor een gezonde groei en rijke bloei in tuin en gazon. Deze hoogwaardige korrelmeststof levert essentiële voedingsstoffen: stikstof (N), fosfaat (P) en kalium (K). Stikstof stimuleert bladgroei, fosfaat bevordert wortelontwikkeling en kalium verhoogt de weerstand en bloei. Ideaal voor gazons, borders en moestuinen. Voordelen Directe en langzame afgifte van voedingsstoffen Verbetert wateropname en fotosynthese Geschikt voor gazon, border en moestuin Gebruiksaanwijzing Strooi de meststof gelijkmatig over het gewenste oppervlak. Inwerken in borders en moestuin, en bij droogte na het strooien sproeien. Voor optimaal resultaat toepassen in voorjaar en zomerse herhalingen. Specificaties Inhoud: 20 kg kunstmest Samenstelling: NPK 12-10-18 Dosering: ca. 1 kg per 20 m² Geschikt voor: Gazon, border, moestuin Opslag: Koel en droog bewarenBaas in eigen brein.
Comment
-
Ik heb de plagron minerale lijn weer gehaald
nu heb ik de wortelstimulator vervangen naar de hydroroots
De originele is zwart en gaat gauw overstuur en laat een smeriger laag achter in je ton
De nieuwe hydro roots is blank doorzichtig
Deze moet minder snel kapot gaan
dus ik ben benieuwd
- Likes 1
Comment
-
Komende ronde draai ik wederom op Plagron Cocos A/B maar dan voor het eerst met toevoegingen van B.A.C. (Silicpower en Extreme Booster).. aanbevolen door chatgpt
- Likes 1
Comment
-
Voor buiten: Biotabs. Lekker makkelijk π
Voor binnen: BioCanna lijn. De Vega en Flora gebruik ik al 3 jaar en deze ronde gebruik ik voor het eerst ook de Rhizotonic en de bloei Booster. Het resultaat laat nog op zich wachten.
Eerder heb ik 1x Plagron starterkit gebruikt met minerale voeding. Ik vond het meten en bijstellen van pH niet leuk dus ik wilde iets makkelijkers (bio).
bij opstart van een grow voeg ik wat Great White schimmel/bacterie mix toe
Wat ik nog wel eens zou willen proberen is groeien op kokos en dan alleen een A en B voeding toevoegen. Daar is wel weer meetwerk (pH en EC) voor nodig?Last edited by Jonesyf; 1 May 2025, 23:08.
Comment
-
Plagron , zeer tevreden over. π
Ik gebruik maar een lage dosering en dat gaat tot nu toe goed.
cal/mag
Terra grow en bloom
Sugar Royal
Pure Zym
Afzuren doe ik met Lemon Kick. Ook Plagron, jullie vast wel bekend.
Ik gebruik verder nog take Root van dutch pro en pk13 14 van canna.
Last edited by Raver; 10 May 2025, 11:01.
- Likes 1
Comment
-
Ik kweek met de Bio lijn van Canna . Deze voedingsmiddelen zijn speciaal ontwikkeld voor kweken met aarde .
ik krijg altijd goeie reacties voordat de smaak en sterkte van de cannabis die ik kweek . Vind vaak dat de wiet uit de coffeeshop veel te droog is , maar dat is puur persoonlijk . Vaak worden er ook tumblers gebruikt voor het knippen waardoor er mijns inziens veel goed materiaal (o.a. trichomen) verloren gaan daar de topjes eerst een bepaalde droogte moeten hebben voordat ze de tumbler in gaan .
Ik meer van βold schoolβ bezig zijn dus met het schaartje .
- Likes 1
Comment

Comment