Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannacure

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannacure

    Korting op 420shop
    goeie morgen mensen

    cannacure.JPG
    Ik ben wel beniewd of iemand al heeft gewerkt met cannacure en wat hij/zij
    ervan vind?
    want ik ben wel tevreden over canna producten !
    Het is nog niet tekoop in nl maar wel ik UK dus neem ik aan dat dit
    gewoon besteld kan worden om vervolgens te worden verzonden naar nl

    weet je nog niet wat het is dan hier een link naar de canna site (wel engels) www.canna-uk.com/cannacure
    Attached Files

    #2
    Re: Cannacure

    Wat zit erin ? Da's misschien wel belangrijk om te weten, omdat het op je plant blijft zitten, ga je dit dus ook oproken.
    Verder lijkt het me, dat je dit moet blijven spuiten, want het legt een soort laagje op het blad om te beschermen.
    Er zijn wel meer middeltjes die dit doen.

    Sorry, ik heb er nog nooit mee gewerkt, dus ik praat alleen naar m'n gedachten he..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Cannacure

      Alle antwoorden staan op de site, het is geen pesticide volgens de site....

      No CANNACURE is not harmful for the environment! CANNACURE is biodegradable and can be used on edible as well as ornamental crops.

      CANNACURE provides the leaves with a second natural skin, that makes it impossible for pests and mildew to function properly. This skin forms a sticky layer which controls plant pests and makes sure the plant is able to breath.

      CANNACURE can be used from the start of the growth phase all the way up until harvesting. When CANNACURE is used to prevent pest please spray weekly, if CANNACURE is used to control pests please repeat spraying the plant after three days and when necessary again after three days, then weekly afterwards.

      Comment


        #4
        Re: Cannacure

        ja het is wel leuk dat het er bij staat !

        maar werkt het ook

        hoe vaak word iets aangeprezen en dat je het dan werkelijk gebruikt denk je nou werkt toch niet echt
        zo als ik las of hoorde

        maar dat heb ik eerder al gezecht over canna ben ik zeer tevreden !
        Last edited by meijneke; 17 August 2011, 07:59.

        Comment


          #5
          Re: Cannacure

          In hoeverre dit middel werkt zul je zelf moeten ondervinden.
          Afgaande op meningen van anderen is bijna gelijk aan het geloven wat de site aanbiedt en belooft....

          Comment


            #6
            Re: Cannacure

            das ook waar vale heb je gewoon gelijk in

            Comment

            Bezig...
            X