Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe kan ik het best voeding bewaren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe kan ik het best voeding bewaren?

    Korting op 420shop
    Goeiedag iedereen,

    Binnenkort krijg ik een beetje voeding van een vriend van me, omdat men plantje nu al in zen 3e pot zit en de voeding hoogstwaarschijnlijk op zal raken.

    Nu is mijn vraag hoe ik zo een klein beetje vloeibare voeding kan bewaren? Had zo ergens gelezen dat dit buiten de fles maar 24u goed blijft? Dit stond bij verdere info over een voedingsproduct op een site (weet niet meer welke)

    Alvast bedankt!

    Davy

    #2
    Re: Hoe kan ik het best voeding bewaren?

    Hoi Davy ,

    Zo'n vaart zal het wel niet gaan , probeer wel je voedingsflesje te omhullen met bv zilverpapier zodat het geen direct licht krijgt en zet het niet in de veranda in het licht maar op een koele donkere plaats , dat zal het wel doen voor een tijdje .

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: Hoe kan ik het best voeding bewaren?

      Hey Hasharin,

      Ik dacht ook wel al dat 24u overdreven was, maar het feit is dat ik niet de hele fles krijg van die vriend. Een lege waterfles is dus voldoende? En ik was zowiso al van plan om het in een donkere, koele plaats te zetten.

      Bedankt!

      Davy

      Comment


        #4
        Re: Hoe kan ik het best voeding bewaren?

        Ja een lege fles zal het wel doen hoor als dat maar voor een beetje is np .

        Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

        Comment


          #5
          Re: Hoe kan ik het best voeding bewaren?

          je moet het gewoon niet aanlengen, als je dat doet gaat het in 24 uur schimmelen.
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Hoe kan ik het best voeding bewaren?

            @Hasharin: Bedankt man, maar poepzak heeft duidelijk gemaakt waar ik verkeerd zat!

            @poepzak: Ook bedankt, dit was ik niet van plan, maar nu weet ik weer waarom (en hoe) het slecht word na 24u.


            Bedankt voor de info allemaal!!

            Peace and love,

            Davy

            Comment

            Bezig...
            X