Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over hesi voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje over hesi voeding

    Korting op 420shop
    Hallo growers,

    Heeft er soms iemand ervaring met het gebruik van hesi voeding,heb de contactlijn van hesi geraadpleegt maar konden mij geen echt antw geven.
    Gebruik voor de eerste maal voeding van hesi (voorheen plagron).
    Ben in week 5 bloei nu en wanneer je voeding van (plagron) geeft kan je stillaan starten met het bijvoegen van green sensation top activator.
    Mijn vraag is nu mag ik green sensation top activator ook toevoegen aan de voeding van hesi of gaat dit van het goede wat teveel zijn ????

    #2
    Re: vraagje over hesi voeding

    Hesi heeft helemaal geen Greensensation in z'n kweekschema.

    Greensensation wordt samen met Terra Bloom in week 6 gebruikt in het Plagron schema.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: vraagje over hesi voeding

      hesi adviseert zelf de eerste helft van de bloei hesi bloei ( groen ) te geven tot een max van 5 ml per liter, de tweede helft van de bloei voeg je aan de bloeivoeding hesi fosfor plus toe ( blauw) tot maximaal 2,5 ml per liter.
      of de combinatie plagron en hesi samen verstandig is weet ik niet, ik zelf gebruik gewoon de hele lijn van hesi omdat die op elkaar afgestemd zijn. zonder er al te diep op in te gaan lijkt mij dat het verstandigst.
      hier heb je het schema van hesi. ( aarde)

      http://www.hesi.nl/objects/schemas/nl_aarde_2.jpg

      Comment


        #4
        Re: vraagje over hesi voeding

        Ik gebruik de lijn van Hesi al 4 jaar, zowel de aarde en de coco maar heb dit nog nooit geprobeerd. Mijn best guess is even naar de growshop rennen en daar een flesje Bloei complex te kopen of het eventueel daar te vragen.

        Comment


          #5

          Comment

          Bezig...
          X