Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar te halen plagron light

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waar te halen plagron light

    Korting op 420shop
    hallo allemaal ik ben nieuw maar al wel veel gelezen op dit forum dus mijn excuses alvast als ik een domme vraag stel.

    Ik heb het plan opgevat om met een hokje van 100*70*122 met een tneon 2*75 watt een paar plantjes te laten groeien.
    Nu gaat het bestellen van de apparatuur allemaal wel goed maar ik ben op zoek naar een verkoop punt voor die plagron (hoop dat ik het goed heb ) light mix in het noorden des lands

    De bedoeling is om een paar autoflowers neer te zetten dit leek mij handig ivm 0 ervaring en geen groene vingers
    Ik heb gehoord dat die plagron light mix alvast voeding bevat voor de eerste 3 tot 4 weken wat voor mij handig is denk ik nogmaals 0 ervaring.

    Weet iemand hiervoor een goeie shop ik heb hier en daar wel google gebruikt maar kom deze mix nergens tegen op websites van de in de buurt zittende growshops. wellicht iemand die een punt weet die niet online staat ?

    #2
    Re: Waar te halen plagron light

    Hier of hier gekeken ? Of misschien dat deze er nog is ?
    Een beetje growshop heeft meestal wel een goeie mix staan, al is dat niet altijd van Plagron.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Waar te halen plagron light

      Ligt er net ff aan waar je woont, maar in Delfzijl zit een shop die vergelijkbare media te koop heeft: http://www.onlinekweken.nl/4920/Kwee...rder=HighToLow
      Of aan de Oosterhamrikkade in Groningen zelf http://www.biobizz.nl/
      Maar in die buurt ben ik een tijdje al niet meer geweest, misschien ff belletje doen?


      Of je gebruikt gewone potgrond met een voedingslijn ernaast...

      Comment


        #4
        Re: Waar te halen plagron light

        oh kijk daar zitten toch weer een boel bij die ok gemist heb
        heel erg bedankt ik ga deze week ff ritje doen, weet nu waar ik moet zijn

        Comment

        Bezig...
        X