Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding amnesia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding amnesia?

    Korting op 420shop
    beste medekwekers,

    Heb nu al bijna 4 jaar northern light gewkeekt en heb er nu 1 amnesia van green house seeds tussen staan.
    Ik weet niet hoeveel indica/sativa zij is.
    Ik gebruik het volledige schema van canna( super content van) en weet nu niet of die amnesia de zelfde npk waarden nodig heeft als de northern light.
    Heb hier wel nog andere voeding indien dit nodig is: Bio nova pk 13 14 en bio nova grondmix en heb ook bio nova haze super mix.
    Ik zit wel al ondertussen in de 3 de week bloei en ik zie dat de amnesia een beetje achter komt om mijn andere dames.

    #2
    Re: voeding amnesia?

    advance candy bud bij geven samen met u canna voeding

    Comment


      #3
      Re: voeding amnesia?

      de meeste haze soorten houden van een lage ec,en schieten door bij veel stikstof.

      Comment


        #4
        Re: voeding amnesia?

        Ok???? Dus als ik het goed heb is stikstof N waarde. En mijn voeding loopt NPK/ 2 2 4 voor terra flores, rhizotonic loopt 0.6 0.2 0.6 dus hier zit ik goed maar die bio nova haze zijn npk is 2 2 5 . Zou ik beter stoppen met terra flores? en enkel die bio nova en rhizotonic gebruiken? Mijn ec kan ik niet meer controleren, heb eens mijn metertje geleend...

        @ Mr. Zip: Ik kan niet direct eens naar de growshop rijden achter booster, is wat ver voor een flesje en qwa tijd zit het ook niet echt snor.

        Comment


          #5
          Re: voeding amnesia?

          Amnesia is een haze, lijkt me voor de hand liggen om die dan haze-voeding te geven, als je het toch in huis hebt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: voeding amnesia?

            duidelijke zaak

            Comment


              #7
              Re: voeding amnesia?

              niet te veel voeding geven de plant mag best wel honger hebben doet hij het beste
              als je aan de bladderen ziet dat er tekorten zijn iets meer voeding geven

              Comment


                #8
                Re: voeding amnesia?

                Beste Luckey Dog, het is vandaag de 13e en een buiten gewoon goed geslaagd koekje dat ik ook eventjes kom:
                mag ik als leek svp een foto van die 4 jaar northern light gewkeekt en heb er nu 1 amnesia van green house seeds - ik zou zo graag de verschillen willen zien
                denker

                Comment


                  #9
                  Re: voeding amnesia?

                  Tot mijn grote spijt verzamel ik geen foto's.
                  Dit omwille van de blauwe petten, hoe minder dat ze weten (of kunnen vinden) des te beter zal ik slapen.

                  Comment

                  Bezig...
                  X