canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• shiningsilverhaze
    replied
    Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

Hey leuke topic staan , ik heb zelf gisteren de growbox van atami b'cuzz gaan halen in de growshop ik ga die ook aan mijn planten beginnen geven ik zie duidelijk verschil op jou foto's ik zelf vind dat het product op zich lekker ruikt , ik heb zelf ng geen idee hoe het allemaal zal werken maar als je wilt wil ik wel eens een topic maken met een test zodat de mensen een beter overzicht kunnen krijgen over de atami voeding en dat ze die alvast niet meer kunnen afkraken
    groetjes shining !

Leave a comment:

• psykoaddict
    replied

awel kga eerlijk zijn ik heb een deel gedroogd zonder spoelen voor 2 weken en een deel gespoeld met afgezuurd water voor twee weken
    dus maw hetzelfde thc gehalte maar de smaak was immens veel beter gespoeld hoor zoals u zegt veel branderigheid en scherpte in de keel bij de niet gespoelde wiet

Leave a comment:

• TGIF
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door psykoaddict
    toch wel dag en nacht verschil of niet soms (1ste foto erboven is dezelfde plant)
    maar zoals u zei volgende test doe ik met stekskes
    en zal met andere voedingsoorten zijn
    just for fun
    goe grtz
    over and out
    psyko

Ben eigenlijk meer benieuwd naar het smaak verschil tussen de soorten. Kan je daar ook nog report op geven straks? Mijn probleem met shopwiet is dat het brand in je keel door volgens mij de chemicalien die ze gebruiken voor betere resultaten.

Heb er helemaal geen probleem mee als er minder thc op zit maar het gewoon beter smaakt en niet brand in je keel.

Leave a comment:

• psykoaddict
    replied

toch wel dag en nacht verschil of niet soms (1ste foto erboven is dezelfde plant)
    maar zoals u zei volgende test doe ik met stekskes
    en zal met andere voedingsoorten zijn
    just for fun
    goe grtz
    over and out
    psyko

Leave a comment:

• psykoaddict
    replied

hier se eentje gevonden
    Attached Files
    Last edited by psykoaddict; 23 March 2012, 02:05.

Leave a comment:

• psykoaddict
    replied

voila nog wa fotos da ge kunt zien da da thc gehalte nie normaal is
    en kben nu naar fotos aant zoekn van die 1ne plant voor datk bloombastic ben gaan gebruiken
    in ieder geval mooi fotokes das ook al iet eh
    Attached Files

Leave a comment:

• psykoaddict
    replied

gemeten? het oog zegt genoeg
    vanaf dat ik bloombastic ben gaan gebruiken is er een explosie van thc gekomen
    waarom zo aanvallend heb ik u verplicht om deze rubriek te lezen
    ik vond het intresant om te zien want de plant die alleen boost gebruikte had niet zoveel thc
    en als ik dan op het laatste bij da een plantje nog bloombastic ben gaan bijdoen was er na paar dagen al verschil
    en idd als ik stekken had genomen en zo de test had gedaan was het acurater geweest (test mss waardeloos voor jou
    maar ik ben er van overtuigd dat bloombastic een renderende aankoop is simpel ieder zijn mening i respect yours.... )
    maar aangezien het allemaal dezelfde phenotypes zijn en echt als tweelingetjes erbij stonden voor de bloei
    dacht ik het verschil wel duidelijk te kunnen zien (bloemvorming thc haartjes hoeveelheid ...)
    maar zoals gezegd bijna geen verschil behalve de thc dan
    grtz psyko
    Attached Files

Leave a comment:

• THC Dude
    replied

En hoe heb je dat gemeten dan dat je THC bij de ander het dubbele is???? Als je naar trichomen gaat kijken dan heb je met zaad altijd verschillen. Dus het is eigenlijk gewoon een waardeloze test.....

Als je zo een test goed wil doen dan moet je stekken nemen van 1 plant en daarop de verschillende boosters en voedingen op testen. Dan heb je een betere kijk op het geheel.

Grtz

Leave a comment:

• Xtreme
    replied

Pas maar op dat je door die verdubbeling in thc niet bij de 100 % komt. Dan heb je geen plant meer maar uitsluitend thc. Scheelt natuurlijk wel enorm in knipwerk. Eigenlijk ideaal: geen wietbomen meer van 2.5 meter, maar gewoon een hoopje thc, dat je van de grond kunt opscheppen.

Leave a comment:

• psykoaddict
    replied

hey thanks mate maar zoals gezegd het enige vesrchil zit em in de thc
    vanaf datk de bloombastic ben beginnen gebruiken is het thc gehalte verdubbeld op zn minst
    voor de rest niet teveel te zien spijtig genoeg
    beetje mislukt experiment volgens mij maar toch proberen waard vondk :p
    grtz psyko

Leave a comment:

• Ayrton S
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door psykoaddict
    nou heb ik reeds honderden verslagen en reviews en comentaren gelezen ivm met voedingen en ik geraakte er niet uit!!
    dus....heb besloten om op mn drie northernlight automatics die zeer sterk op elkaar gelijken van vormen en bloemen een test te doen

nr 1 ga ik flora en boost al opbouwend geven (was ik reeds twee weken mee bezig)

nr 2 ga ik flora en bloombastic geven (vandaag begonnen )(hopelijk maken die twee eerste weken niet teveel uit was toch zeer lage dosering)

nr 3 ga ik flora en een mix van bloombastic en boost geven (vandaag ook begonnen )(enkel die bloom ng toevoegen )

alles op een ph van 5.8

dagelijks fototje trekken en na een week samenvattingske samenknutselen en posten

only time will tell

hopelijk is er een duidelijk verschil en kan ik anderen die met dezelfde vraag zitten hiermee een handje helpen

groeten psykoaddict
    Ga je volgen, heb ook een northernlight automatic staan.
    Suc6

Leave a comment:

• psykoaddict
    replied

en ik ben nog maar net aan het leren binnenkort heb ik ht helemaal onder de knie ga ik filmpjes make ala psyo spielberg haha hanks ed
    t

Leave a comment:

• Goudeerlijk
    replied

Leuk gedaan en vet om te zien hoe planten al onder de thc zitten.
    LEKKERRRRRRRR HOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    Gr Ed

Leave a comment:

• psykoaddict
    replied

amnevideoke

---------- Post added at 02:46 ---------- Previous post was at 02:43 ----------

enjoy guys

Leave a comment:

• psykoaddict
    replied

en nog pics
    ga zo meteen ook een filmpje posten van mijn amnesia haze eentje van rqs
    zelfde run die ook atami bloombastic en canna boost samen met canna flores krijgt
    Attached Files

Leave a comment:

Bezig...