Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is het tijd om voeding te geven? + (Foto's)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Is het tijd om voeding te geven? + (Foto's)

Korting op 420shop
    P1000650.jpgP1000652.jpgP1000653.jpg

Is mijn babe klaar om voeding te krijgen of moet ik nog even wachten ???
    Er zijn kreukjes ontstaan in de bladeren, dus misschien is het toch al tijd ??

Re: Is het tijd om voeding te geven? + (Foto's)

En dan vraag ik me af waarom zou je zo mooie groene plant Voeding gaan geven?
    God was never on your side..

Comment

Meer opbrengst, en preventief zodat er geen problemen komen later

Comment

Nou, werkt eerder andersom als je gaat voeden wanneer het niet nodig is.
        Blokkades, overvoeding e.d. en tegenvallende oogst en....... easy on the water en houd je temperatuur max 28 graden

Comment

Hmmmmmm.... zal ik meer ventilatoren moeten installeren, want temperatuur loopt soms op tot 33
          En overvoeden zal ik niet (hopelijk) Geef altijd 0,2 ml voeding per 50cl water, dus da is zeker veel minder dan aangeraden (1ml per liter water)

Comment

Alweer zo'n lege pot.

En op je vraag...........http://www.fertometer.com/nl/info-be...otplanten.html
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Ik mag haar niet te groot laten worden, heb beperkte ruimte snappie )))) en merci voor de link, lijkt interessant!!

Comment

Ik heb deze ronde enkel wortelstimulator gebruikt en ga voort op opgewaarde aarde. Het is mijn eerste keer dat ik een sativa dominante plant plaats.
                Ik heb deze dan ook vrij lang in groei gehouden. Wat ik vooral opmerk is dat planten in groei niet snel achter iets komen schooien.
                Maar ik heb telkens het "probleem" in bloei gele bladeren onderaan te krijgen.
                Misschien is dat normaal herfstgedrag, je ne sais pas.

Maar als jij je planten niet te groot wil, zou ik ze pas voeden in fase 2 van de bloei. Dan schieten ze niet meer zo fel door.
                Toch vraag ik me af of dat vergelen van bladeren in bloei niet ligt aan het feit dat ik geen groeivoeding geef op de wortelstim na.

Comment

staat hij nog in de groei of bloei?
                  als je maar een beperkte ruimte heb zal ik hem na een week al in de bloei gooien want dant goeit hij ook nog een stuk!!
                  heb het zelf ook gedaan! staan nu een week in bloei en ze gaan al lekker!
                  veel succes ermee

Comment

Bezig...
                  X