Welke voeding?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GanjaD
    Elite Stoner
    • Nov 2011
    • 129

    #1

    Welke voeding?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik wil een buitenkweek gaan starten met 2x Big Bang autoflower
    elk in een 10 liter pot.

    ik wil gewoon normale potgrond gebruiken waar ik perliet door heen ga mengen.

    nu is mijn vraag welke voeding kan ik nu het best erbij gebruiken ?

    Gr.
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: Welke voeding?

    Geen!!

    Comment

    • GanjaD
      Elite Stoner
      • Nov 2011
      • 129

      #3
      Re: Welke voeding?

      Oke ik denk toch dat ik ze in een 20 liter pot gaan doen,
      dus gewoon normale potgrond halen met perliet mengen en voorderest geen voeding erbij geven ?
      ik dacht misschien koemest korrels erbij geven?

      gr,

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: Welke voeding?

        neu hoeft niet als het redelijke potgrond is (daar zit nameljk al voeding in). Je kan wat PK13-14 erbij doen, halverwege ergens. aar voor de rest lekker laten zoals het is
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • GanjaD
          Elite Stoner
          • Nov 2011
          • 129

          #5
          Re: Welke voeding?

          Oke dankjewel!
          en moet je gewoon halverwege tot het eind pk 13-14 geven?

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #6
            Re: Welke voeding?

            doe ik niet GanjaD, ik geef het een week of drie mee als booster voor de bloei, en dan weer stop.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • GanjaD
              Elite Stoner
              • Nov 2011
              • 129

              #7
              Re: Welke voeding?

              Oke dankjewel voor de informatie!
              zal snel me zaadjes bestellen en een kweekverslag openen.

              Comment

              • Thegrower92
                Retired
                • Apr 2012
                • 14

                #8
                Re: Welke voeding?

                Ik doe bij mijn potgrond wat wortelstimulator, maar dit hou ik miniem! is dit een goed idee of niet?

                Comment

                • Xtreme
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 4271

                  #9
                  Re: Welke voeding?

                  Dat vinden de verkopers van wortelstim een prima idee. Echter, vele anderen en ik gebruiken het nooit. En wat schetst onze verbazing? Zonder wortelstimulator vormen zich ook wortels. Eigenlijk zou dat niet moeten kunnen, toch?

                  Comment

                  • gold achievement
                    Retired
                    • May 2012
                    • 2

                    #10
                    Re: Welke voeding?

                    Dag kenners,

                    Even een vraagje,

                    is dit een mogelijke cocktail voor een binnenkweek:

                    Plagron terra (groei week 1 & 2)
                    Aptus startbooster ( groei week 1 & 2)
                    Aptus regulator (week 1 tot 8)
                    Plagron bloom ( vanaf 1e week bloei t/m 8)
                    Green sensation ( opbouwend vanaf week 3 bloei)
                    Aptus k-boost (laatste 4 bloei)

                    ik zat er ook aan te dneken nog topbooster bij te gooien of super pk van atus allebei wat vinden jullie daarvan?

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #11
                      Re: Welke voeding?

                      Ik zal een mogelijkheid schetsen, waarbij je minder fouten kan maken. Koop bij een tuincentrum universele potaarde. Koop desnoods ook nog een fles PK13/14. De kans dat je je planten grootbrengt met deze 2 ingredienten is 10 keer hoger dan met al die narrie-narrie die je voor ogen staat.

                      Comment

                      Bezig...