hulp gevraagd.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Buzzclick87
    Stoner
    Member
    • Apr 2012
    • 22

    #1

    hulp gevraagd.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    kan iemand mij helpen. een kennis van mij heeft voeding voor tomaten aan zn plant gegeven xD.
    het is omdat wij in belgiƫ wonen.

    Voeding voor Tomaten, is een vloeibare voeding en bevat stikstof (N), fosfor (P) en kalium (K). Deze drie voedingselementen zijn noodzakelijk voor stevige planten. Deze meststof werd verrijkt met een evenwichtige verhouding aan sporenelementen.

    dat staat er op de bijsluiter, nu was mijn vraag zou het schadelijk zijn voor zijn plant?

    Mvg
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: hulp gevraagd.

    nee hoor, want die drie elementen plus sporenelementen heeft wiet ook nodig. Check de voedingssectie hier op het forum eens, daar kom je hopen info tegen over dit soort dingen
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Buzzclick87
      Stoner
      Member
      • Apr 2012
      • 22

      #3
      Re: hulp gevraagd.

      ok bedankt, gebruikt hij deze best als groeivoeding?
      en hebben autoflowers bloeivoeding nodig?

      Gr.

      Comment

      • bramonius
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2012
        • 793

        #4
        Re: hulp gevraagd.

        hij gebruikt hem het best als voeding, in zijn totaliteit dan.

        wat jij bedoelt met groei/ bloei heeft meer te maken met een uitgebalanceerd kweek schema.
        Dan heb je iets meer nodig dan 1 flesje tomatenvoeding. check even de voedingssectie
        zoals moreweed al aangaf daar vind je alle info. vind je dus geen info over kweekschema
        met tomatenvoedsel dan ben je de eerste dus... be my guest en maak een topic
        kweek schema tomatenvoeding

        succes

        Comment

        • Buzzclick87
          Stoner
          Member
          • Apr 2012
          • 22

          #5
          Re: hulp gevraagd.

          haha ga dat proberen

          Comment

          • Buzzclick87
            Stoner
            Member
            • Apr 2012
            • 22

            #6
            Re: hulp gevraagd.

            Hallo,

            ik wou mezelf ook voeding gaan halen maar weet niet juist de welke.
            aangezien ik in belgie woon moet ik wel naar den gewone handel.
            ik heb groei en bloei voeding gevonden met npk en sporenelementen.

            groei NPK 7-3-6
            bloei NPK 4-6-6

            zou deze geschikt zijn of wat raden jullie aan?
            ik zie dat je soms waarden moet halen van 13 enzo..
            doe ik dan dubbele dosis of niet?

            mvg. Buzz

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: hulp gevraagd.



              Zie toch eens: speciaal voor Belgen.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              Bezig...