Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke voeding White Widow en Automazar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke voeding White Widow en Automazar

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen,

    Ik doe dit jaar voor het eerst een kweek, ik heb zojuist wat zaadjes besteld (white widow spliff en automazar autoflower) ik zet ze op een balkon.

    Ik ben al een tijdje bezig met het googlen voor de beste voeding maar iedereen zegt wat anders wat erg verwarrend is.

    Wat zijn de beste (het liefst biologisch) voedingsproducten? Wat voor producten zijn goed voor de plantjes wat je bij een standaard tuincentrum kunt kopen?

    Het liefst niet te duur aangezien ik nog beginnend ben en het geld me ook niet op m'n rug groeit


    Bedankt voor de hulp!

    #2
    Re: Welke voeding White Widow en Automazar

    Ik heb hetzelfde probleem bij mijn automazar (en frisian dew) Ik heb van beide 1 plant voor de lol. Het probleem is dat de planten nu wit verkleuren met een lichte gele teint en sommige (middeloude) bladeren krullen nu lichtelijk om. Ze zien er al met al ook niet heel gezond uit. Ik heb ze soms buiten en soms binnen staan. De planten krijgen genoeg (regen)water en kraanwater, en niet teveel volgens mij. Nog geen voeding gegeven, maar ik wil desnoods een foto sturen.

    Alvast bedankt!

    Comment


      #3
      Re: Welke voeding White Widow en Automazar

      begin de zaadjes in stekgrond,
      overpotten potgrond
      voeding na paar weken
      bv. tomatenvoeding en komt goed

      Comment


        #4
        Re: Welke voeding White Widow en Automazar

        Er zijn ook shops, waar je zaadjes en voeding tegelijk kunt bestellen.
        Een flesje Bio Nova autoflowering mix kost je zo'n 12 euro.

        Als je grote potten gebruikt, met goeie grond, hoef je sowieso niet veel bij te voeden.
        Dan volstaat een voeding met wat extra P en K voor de bloeiperiode, en natuurlijk geschikt voor consumptiegewas.
        Dat moet wel te vinden zijn in een tuincentrum.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X