Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe vaak rhizotonic en tera vega??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe vaak rhizotonic en tera vega??

    Korting op 420shop
    hallo mense kheb 5 plante buiten staan in bakken met potaarde, stekken zitte er sinds gister in en heb vandaag rhizotonic wortelstim en canna terra vega gekocht.
    Mijn vraag is nu: hoevaak moet ik wat erbij gooien en hoeveel per dag? is namenlijk mn eerste kweek en ben niet erg bekent met de voeding.

    #2
    Staat dat niet op de flesjes?

    Comment


      #3
      Zoals vele malen eerder gezegd buitenplanten hoef je niet te voeden, laat moeder natuur haar werk maar doe. Suffe trouwens.

      En wat wij ook altijd netjes vinden is dat je je even voorstelt en bevestigd dat je ouder bent de 18+. Daarna zal je te horen krijgen dat er veel topic's zijn waar jij je nodige info vandaan kan halen, tip we hebben een zoekfunctie op de site. Kortom eerst even netjes voorstellen daarna lezen en zoek functie gebruiken nagaan of je antwoord al is gegeven. Fijne avond
      Last edited by ceBep; 17 May 2012, 20:35. Reden: dubbelpost

      Comment


        #4
        Re: Hoe vaak rhizotonic en tera vega??

        Nou nou trip?

        Hallo Smokey boy welkom aan boord.Buitenplanten kun je wel voeden hoor.Alleen de eerste paar weken nog niet.Wel de wortelstimulator.Als het plantje wat groter word dan voeden met canna terra vega.Wel adviseer ik om de halve hoeveel heid wat achter op de fles staat aan te houden.Dan heb je minder kans op overbemesting.
        Over water geven is hier zat te lezen gewoon even zoeken en lezen veel lezen lol.
        Veel plezier hier op het forum.

        GR ED

        Comment


          #5
          Re: Hoe vaak rhizotonic en tera vega??

          bedankt ed!!! en triple, waroom gelijk zo chagerijnig? blowen maakt je chagerijnig he, moetje misschien is wat minder doen en op de meeste forums stel je jezelf helemaal niet voor en al ben ik geen 18, wat is t probleem dan?

          Comment


            #6
            Re: Hoe vaak rhizotonic en tera vega??

            Vooerstellen wel zo netjes lol(SSSSSSSSSSSST GEEN 18)

            GR ED

            Comment


              #7
              Re: Hoe vaak rhizotonic en tera vega??

              Oorspronkelijk geplaatst door Smokyboy View Post
              bedankt ed!!! en triple, waroom gelijk zo chagerijnig? blowen maakt je chagerijnig he, moetje misschien is wat minder doen en op de meeste forums stel je jezelf helemaal niet voor en al ben ik geen 18, wat is t probleem dan?

              Wat het probleem is dat je geen 18 bent? Dit forum is voor mensen vanaf 18 jaar, dus jonger dan 18 jaar resulteert in verwijdering van het forum
              !
              En voorstellen doen we hier wel aan, vinden we wel zo netjes, dus aanpassen of opkrassen????
              Hoog van de toren blazen in je eerste berichten zal je verblijf op het forum niet gemakkelijker maken voor je btw.

              Comment


                #8
                Re: Hoe vaak rhizotonic en tera vega??

                Rhizotonic, heel goed spul, maar enkel te gebruiken als je ook een ph meter hebt en je water afzuurt. Dat goedje heeft een enorm hoge ph en als je er een keer wat veel in doet of te langdurig gaan je wortels naar de zak!!!!!

                Zou het toch op prijs stellen dat je je nu even gaat voorstellen en je aand e algemene regels van ons prachtig forum houd. Het is hier heerlijk vertoeven en hebben enkele goeie raadgevers hier. Wij helpen graag mensen verder, op voorwaarde dat wij weten dat we geen minderjarigen onder ons hebben. Onder de 18 is het verboden en wij willen ons forum niet zien verdwijnen door het aanzetten van minderjarigen tot cannabisteelt.

                Alvast bedankt!!!!
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe vaak rhizotonic en tera vega??

                  oke ik ben Donny ik ben 18 en en half jaar, anders zou ik hier niet op de forum zitten. bedankt voor de nuttige reacties!

                  Comment


                    #10
                    Ik ga je laatste tip geven en info lees de regels voordat je dalijk echt een ban te pakken hebt Vale heeft ook al gereageerd op je topic maar nog steeds geen topic van jouw waar jij je netjes voorstelt. En het wiet roken maakt mij niet chagrijnig, maar wat mij wel chagrijnig maakt is dat basis regels gewoon niet opgevolgd worden.

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe vaak rhizotonic en tera vega??

                      Het voorstellen is niet verplicht, echter nieuwe leden willen wel gehoor geven aan een voorstelling in Member Introduction

                      Comment

                      Bezig...
                      X