Mededeling

Collapse
No announcement yet.

canna terra flores voeding + canna ph-: houdbaarheid in liter water?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

canna terra flores voeding + canna ph-: houdbaarheid in liter water?

Korting op 420shop
    Zoal de titel zegt,

Ik heb me canna terra en canna ph- gekocht, nu na het lezen van de schemas spreken ze over het toevoegen per 10liters water.
    Dit uitrekenen naar 1l is geen probleem nu is mijn vraag,

kan ik canna terra flores en canna ph- tesamen in 1fles water doen?

alsook heb ik maar 2 plantjes staan, dus met 1l kom ik al ruim een week toe.
    kan ik dit een week verdund in fles water laten staan of moet dit direct aan de plant gegeven worden?

zoja moet ik al naar 100ml water uitrekenen en met spuitje in water spuiten?

Re: canna terra flores voeding + canna ph-: houdbaarheid in liter water?

Ik zou een~ 5ml flores en enkele druppels ph- met een pipet in een liter doen.
    De volgende dag meet je je ph en doe je er misschien nog enkele druppels ph- bij.

Zonder je ph te meten met ph- werken is niet mogelijk.

Comment

ik zou inderdaad met pipetjes werken en liever op passen met je ph- want zonder metertje is die eigenlijk overbodig aangezien je niet weet hoeveel je precies moet toevoegen. (hangt ook af van je voeding en hoeveelheid water)

Comment

Met de Canna terra en flores voeding hoef je niet af tezuren, ik gebruik het zelf ook en ze zet de PH zelf tussen de 5.8 en de 6.2 (kraanwater van PH 7.8) en daar blijft ze dan ook op hangen.

Comment

Hoe groot zijn je plantjes, omdat je met 1L een week doet ?
          Ik vermoed dat ze nog veel te klein zijn voor voeding.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
          X