Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding bij autoflowers !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding bij autoflowers !

    Korting op 420shop
    roll it , light it, smoke it and... Enjoy ! ♥

    #2
    Re: Voeding bij autoflowers !

    er zou genoeg voeding in je grond moeten zitten om af te bloeien.
    het kan geen kwaad om ze een beetje extra te stimuleren met een booster en eventueel iets met een npk er in

    Comment


      #3
      http://www.dutch-headshop.com/nl/pk1...nna-p-572.html

      ---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 21:46 ----------

      Of eerder dit ? http://www.dutch-headshop.com/nl/ter...ron-p-450.html

      ---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:52 ----------

      Of dit :p : http://www.dutch-headshop.com/nl/alg...ron-p-626.html
      roll it , light it, smoke it and... Enjoy ! ♥

      Comment


        #4
        Re: Voeding bij autoflowers !

        Ik heb zelf een kleine dosis flores, pk 13/14 en boost gegeven van canna.
        Maar ik ben eerst gaan kopen en dan gaan lezen.
        Als het plantje mooi groen is en goed in het blad zit zal het niet veel voeding nodig hebben.
        Flesje pk 13/14 ws voldoende.

        Comment


          #5
          Re: Voeding bij autoflowers !

          zoiets mischien?
          http://www.growerschoice.nl/dummybloei

          Comment


            #6
            Re: Voeding bij autoflowers !

            Oorspronkelijk geplaatst door 010 View Post
            Lijkt me ideaal ! Zeker de prijs , ook nog andere leuke betaalbare dinge
            Heel fel bedankt !

            mvg chris
            roll it , light it, smoke it and... Enjoy ! ♥

            Comment


              #7
              Re: Voeding bij autoflowers !

              geen probleem

              Comment


                #8
                Re: Voeding bij autoflowers !

                Haal gewoon een fles Canna Terra Flores of Plagron alga Bloom dat kost je nog geen 10 euro per liter.
                Je verbruik is 2-5 ml per liter water en je kunt het de hele bloeiperiode meegeven indien nodig.

                PK13/14 geef je 1.5ml/L en mag maar 1 week meegegeven worden als je op 2/3 van de bloei bent.

                Dat dummybloei is genoeg voor 25L. staat in het begin, aan het eind staat voor 250 liter. Wat is het nou ?

                Als ik het goed gezien heb, is het verbruik 1ml/L dus dat zou betekenen dat je 5 euro voor 25ml betaald. (of voor 250ml)
                Daar zit iemand slapend rijk te worden !
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Voeding bij autoflowers !

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Haal gewoon een fles Canna Terra Flores of Plagron alga Bloom dat kost je nog geen 10 euro per liter.
                  Je verbruik is 2-5 ml per liter water en je kunt het de hele bloeiperiode meegeven indien nodig.

                  PK13/14 geef je 1.5ml/L en mag maar 1 week meegegeven worden als je op 2/3 van de bloei bent.

                  Dat dummybloei is genoeg voor 25L. staat in het begin, aan het eind staat voor 250 liter. Wat is het nou ?

                  Als ik het goed gezien heb, is het verbruik 1ml/L dus dat zou betekenen dat je 5 euro voor 25ml betaald. (of voor 250ml)
                  Daar zit iemand slapend rijk te worden !

                  ik zit nu met een paar auto flowers in de bloei en tis mijn eerste kweek ooit. ben nu aan het twijfelen tussen canna flores of pk13/14. wat zou je aanraden?

                  Comment


                    #10
                    Re: Voeding bij autoflowers !

                    Canna flores is een goeie basis bloeivoeding.
                    PK13/14 is een toevoeging, die je naast de normale voeding geeft.
                    Als ik moest kiezen zou ik Flores halen, omdat je daar veel meer aan hebt, die kun je de hele bloei meegeven.
                    Maar ik hoor ook van auto-flower-kwekers dat ze alleen een weekje pk13/14 meegeven.

                    Ligt er ook een beetje aan hoe groot je plantje is, en hoe goed ze het doet, of ze een complete bloeivoeding nodig heeft,
                    of alleen een klein schopje als ze al toppen heeft.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X