Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White widow bladproblemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

White widow bladproblemen

Korting op 420shop
    Hallo ,

dit is mijn eerste post op dit forum.
    Ik heb reeds enekel plantjes met succes geoogst ( vooral buiten) en dit is mijn eerste binnenkweek.
    Ik heb 2 white Widow plantjes staan waarvan 1 er zeer goed uitziet en eentje met wat bladproblemen.
    Ik heb ze eerst 5 weken op 18/06 gezet en nu reeds een week en 3 dagen op 12/12 . Sinds de eerste week van veg faze ziet 1 plantje er ietwat belabert uit.
    Het begon met gelere vlekken en vergroeingen van het blad ( niewe bladen) . nu beginnen zich roestbruine vlekken en gele bladen die naar onder zijn gekruld te vertonen.
    In de ruimte is +/- 22 a 23 gemiddeld met uitschieters tot 30. LV : 66%.
    Ik dacht aan een Magnesium tekort en heb de plaant dan ook een kleine week geleden verpot en mg toegevoegd aan de nieuwe aarde.
    Water is steeds van de kraan met een Ph van +/-6
    hoewel de plant er terug ietwat vitaler uitziet zijn er nog steeds gele bladen met plekjes en opgekrulde bladen naar beneden. zie pics
    vooral de kleinere bladen vertonIMG_1484.jpgIMG_1485.jpgIMG_1483.jpgIMG_1482.jpgIMG_1486.jpgIMG_1487.jpgIMG_1488.jpgen de meeste verkleuringen hoewel nu ook de groetere witte plekken beginnen te vertonen.

Enige sugesties iemand .

thanx grts D

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X