Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje over voeding

    Korting op 420shop
    goeienavond ik heb laats wat spulletjes gehad van een maatje van me en daar zat dus ook een lading aan voeding bij maar dat ik de krant erby pakte wat erin zat stond er op de datum
    20 nov 2003 het lijkt mij dat ik dat niet meer kan gebruiken maar volgens hem moet het gewoon kunnen omdat het altyd wel koel en donker is bewaard

    groetjes hashieblow

    #2
    Ik denk niet dat het kwaad kan, de chemische stoffen N-P-K Zitten er nog steeds in en het feit dat ie het goed heeft bewaard zou voor garantie mogen zorgen. Als de verpakking nog gesloten is dan zou ik zelf met 90% zekerheid kunnen zeggen dat het okee is. Mocht je eten zolang willen bewaren zal het niet meer eetbaar zijn maar dit zijn andere verbindingen als ik me niet vergis dus kunnen ze maar moeilijk gaan gisten, kijk misschien ook gewoon es als je het uitgiet of er zich geen beestjes/mossen/schimmels in gevestigd hebben (wat me wel onwaarschijnlijk lijkt hoor).
    Anderen zullen hier vast wel nog wat over weten

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      Gevriesdroogt eten wat 5 jaar over datum is is zelfs nog geen probleem heb ik een keer op tv gezien. In sommige gevallen is een datum niet echt boeiend. Het is dat de fabrikant tegenwoordig wettelijk verplicht is om een houdbaarheidsdatum te vermelden. Het is dus behoorlijk afhankelijk van waar het precies omgaat. Over het algemeen kun je er vanuit gaan dat hoe langer de houdbaarheidsdatum is hoe verder je er ook overheen kan gaan. En licht speelt net als jezelf al aangaf ook een heel belangrijke rol.

      Grtz en succes ermee!
      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

      Medigebruiker

      Comment


        #4
        nou geweldig dan heb ik er in iedergeval genoeg van staan voorlopig
        bedankt voor jullie antw.

        Comment

        Bezig...
        X