Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Budget voeding voor de Bloeifase?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Budget voeding voor de Bloeifase?

    Korting op 420shop
    Heyhey,

    Ik heb tijdens de groeifase geen voeding gebruikt, maar ben dit van plan tijdens de bloei wel te doen!
    Momenteel draai ik mijn eerste kweek en heb ik nog geen meters. Ik kan de PH waarde dus niet checken.

    Bestaat er voeding waarover iedereen wel tevreden is, die ik vrijwel zorgeloos met kraanwater kan mixen?

    Thanks voor de hulp!

    #2
    Re: Budget voeding voor de Bloeifase?

    Ik zit te twijfelen tussen Super PK en Canna 13/14. Ik gebruik Lightmix potgrond van de shop.

    Comment


      #3
      Re: Budget voeding voor de Bloeifase?

      De Hesi voedingslijn heeft een PH buffer erin en zorgt dat je kraanwater rond de juiste PH komt te liggen.

      Ik heb dit hier met een kraanwater ec van 0,4 en PH van tegen de 8 getest en de voeding brengt dan idd de PH naar rond de PH 6 tot 6,5.

      Comment


        #4
        Re: Budget voeding voor de Bloeifase?

        Ik raad je aan om Bio voeding te nemen bv die van sannie de volgende keer, bij bio voeding hoef je de ph en de ec niet te meten.....als je toch voor een andere voeding gaat je dan raad ik je toch aan om te meten wat je geeft anders kan het wel mis lopen.

        Comment


          #5
          Budget voeding voor de Bloeifase?

          Zoals Flintstoned lijkt het me handig om iets te nemen met ph buffer in, Canna heeft dit ook, plagron ook dacht ik? Als je toch een ander merk wil, neem dan inderdaad bio... Succes

          Comment

          Bezig...
          X