Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

House & Garden en overstappen naar een ander merk voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    House & Garden en overstappen naar een ander merk voeding

    Korting op 420shop
    Ik kweek al jaren met de voeding van het merk House & Garden.
    Nu heb ik onlangs gemerkt dat de voeding wat klontert in de flessen en er lijkt een soort schimmel te vormen bij een van de twee flessen, ik gebruik namelijk twee componenten voeding.
    Heb hierover meerdere malen gemaild naar House & Garden maar heb nooit antwoord gekregen.
    Ook een simpele vraag over de houdbaarheid van hun producten wordt niet op gereageerd.
    Ik baal hier ontzettend van, dit met name omdat er geen andere mogelijkheid te vinden is op de website van House & Garden om contact op te nemen.
    Iemand ervaring met deze voedingen en of de problemen waar ik tegenaan gelopen ben?

    Door dit gebeuren ben ik in ieder geval van plan om over te stappen naar een ander merk voeding, mijn voorkeur is een Nederlands product en het liefst zo lokaal mogelijk.
    Nu zie ik tot mijn verbazing een behoorlijk aanbod aan Nederlandse plantenvoedingen, veel meer dan verwacht. Misschien kan iemand dit lijstje nog aanvullen?

    Aptus-Holland
    Atami
    B.A.C.
    Biobizz
    Bio Nova
    Canna & Bio Canna
    Dutchpro
    Gold Label
    Gout
    Hesi
    House & Garden
    Hy-Pro
    Plagron

    Wel dramatisch hoe oud en slecht sommige websites zijn (programmering evenals spelling) van deze leveranciers. Ook de hoeveelheid informatie of het aanbod van een kweekschema laat vaak te wensen over.
    Last edited by Exmember9813; 22 December 2012, 14:45.

    #2
    Re: House & Garden en overstappen naar een ander merk voeding

    Ik gebruik ook H&G,maar ik gebruik 1 component multizym,pk13/14 en Bud xl en heb hiermee nergens last van.En ik draai GOED hiermee
    suc6
    Last edited by showtime; 16 January 2013, 09:55.

    Comment


      #3
      Re: House & Garden en overstappen naar een ander merk voeding

      ik denk als je de groote aanhoud je ook geen problemen hoeft te verwachten canna, hesi, plagron... tenzij je echt bio wil gaan, dan zou ik je biobizz wel kunnen aanraden :d maar er zijn zoveel voedingboeren op de markt he.... maken ze het ook allemaal zelf?

      Comment

      Bezig...
      X