Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Calcium tekort!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Calcium tekort!!

    Korting op 420shop
    hallo mensen.
    heb een tijdje geleden een klein topicje aangemaakt omdat ik wat bladproblemen heb.
    nu ben ik er na meer research achter gekomen dat het definitief CALCIUM tekort is,nou heb ik al iets moois gezien vanCANNA,aangezien ik zelf ook het 1 en ander van CANNA heb zou dit wel een goede keus zijn,of misschien ook niet aks er iemand een andere oplossing heeft ander merk,etc

    groetjes

    #2
    Re: Calcium tekort!!

    beetje vaag topic imo.
    maar is altijd beter zoveel mogelijk van het zelfde merk te nemen. dan is alles een beetje op elkaar afgesteld.

    mvg

    Comment


      #3
      Re: Calcium tekort!!

      ok thanks potty trainer had m ook bij het verkeerde topic gezet,foutje van mij
      vandaag meer onderzoek gedaan na de canna calcium ca 15%
      morgen ff halen maar toch bedankt

      laterzzz

      Comment


        #4
        Re: Calcium tekort!!

        Calgel.

        Maar iets toevoegen heeft niet veel zin als de plant dit gebrek krijg omdat ze het niet kan opnemen doordat ze te nat staat.
        Je kunt er zelfs een probleem aan toevoegen nml. een verstoord evenwicht met Mg.
        Last edited by QnQ; 21 January 2013, 00:19.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Calcium tekort!!

          hee heb nu de plant anderhalve dag geen water gegeven ze staat nu zo droog als wat!
          als ik de vinger in de grond doet is de eerste 5cm droog?
          heb net de canna calcium 15%gehaald denk dat ik vanavond maar eens de halve dosering ga geven.
          alleen twee planten hebbe er last van d andere twee niet,nou heb ik alleen 1nadeel ze staan allemaal in 1bak

          denk dat ik vanavond 1liter geef in een bak van ong 48L
          denk wel dat het goed komt!!!

          Comment

          Bezig...
          X