Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #16
    Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

    je mengt het door je aarde en klaar
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • 010
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Mar 2012
      • 357

      #17
      Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

      Nee dat dan weer niet maar een halve gram per liter water is al genoeg.
      Zo'n visje kan je gewoon 2000 liter water mee aanmaken.
      Zou niet anders willen hahaha.
      Staat gelijk aan 10 liter canna a en b oftewel 2 jerrycans.
      Die neem je niet mee naar huis in je binnenzak

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #18
        Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

        net als alle andere meststoffen kan deze gewoon met de aarde gemengd worden.
        ik zeg dit niet om eigenwijs te zijn maar hoe werken andere meststoffen anders!
        bv kalk kun je gewoon in de tuin strooien maar zal pas opgenomen kunnen worden door de plant wanneer het zich heeft vermengd met water.
        je kan de kalk onder mengen onder je aarde maar ook dan zal die pas voor de planten opneembaar zijn wanneer deze is opgelost in water.
        zo ook met alle andere voedings en meststoffen.
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #19
          Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

          Kijk maar eens goed wat er mist aan deze zouten.........
          In elk geval slaan die dood koppen nergens op.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #20
            Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

            Oorspronkelijk geplaatst door HJM
            In elk geval slaan die dood koppen nergens op.
            laatste keer dat ik die zag zat ik nog op school
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • Thurgood Jenkins
              Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 695

              #21
              Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
              Staat gewoon op't etiket wat het is he, als e dat dan eens zou google en je eens inleest in plantvoeding dan weet je het. chemische bende, lol.
              Growshop zei chemische rommel....waarom zou ie dat zeggen dan???
              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

              Comment

              • angel777
                Cronic Grower
                • Mar 2010
                • 3409

                #22
                Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                omdat hij het kwijt wilde!
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #23
                  Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                  "Chemische bende......................"

                  Wat denk je wat een plant kan opnemen, Stront?

                  Stadse fratsen.

                  Nog niemand gevonden wat er miste op die etiketten?
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • angel777
                    Cronic Grower
                    • Mar 2010
                    • 3409

                    #24
                    Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                    jawel ik mis bloeistof
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment

                    • Jarvis
                      Senior Stoner
                      • Jan 2013
                      • 38

                      #25
                      Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                      gezellige bende lange teentjes jullie allemaal

                      Comment

                      • angel777
                        Cronic Grower
                        • Mar 2010
                        • 3409

                        #26
                        Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                        ooit gehoord van humor
                        in dit geval de humor van 'n stel ouwe sokken zoals ik
                        maar zo te zien weet jij het antwoord op de vraag dus ook niet
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment

                        • HJM
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 3714

                          #27
                          Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                          Nou ik zal het verklappen, wij ouwe PRUTSERS hebben genog lol gehad van die stadse fratse figuur;
                          Er mist dus monokalifosfaat of een andere bron van fosfor.
                          Hieronder kan je zien dat het vrijwel standaard tomaten voeding is uit de tuinbouw.
                          Niks mis mee, al zou de MKF en liefst ook kalimetasilicaat werd toegevoegd.

                          Voedingsoplossing voor TOMATEN- Productiefase -
                          A - bak
                          (200 liter)
                          Ca(NO3)2H2O Calciumnitraat (Kalksalpeter)
                          KNO3 Kaliumnitraat
                          Fe-chelaat 6 % IJzermeststof
                          20,00 kg
                          3,00 kg
                          180,00 gr
                          B - bak
                          (200 liter)
                          KClKaliumchloride
                          MgSO4.7H2O Magnesiumsulfaat (Bitterzout)
                          KNO3 Kaliumnitraat (Potasnitraat)
                          Monokalifosfaat
                          1,00 kg
                          11,00 kg
                          6,00 kg
                          4,50 kg
                          Sporen Mn Mangaansulfaat
                          B Boor - Borax
                          Cu Kopersulfaat
                          Mo Natriummolybdaat
                          Zn Zinksulfaat
                          54,00 gr
                          72,00 gr
                          3,60 gr
                          2,50 gr
                          28,00 gr
                          Zuurvat
                          HNO3 38 % Salpeterzuur
                          6,00 L
                          Update: april 2004
                          Last edited by HJM; 31 March 2013, 19:18.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment

                          • angel777
                            Cronic Grower
                            • Mar 2010
                            • 3409

                            #28
                            Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                            juist
                            fosfor is 'n belangrijke meststof die in de bloei dus NIET mag ontbreken
                            maar ik neem aan dat hij dat spul gewoon gratis heeft gekregen dus niet erg om mee te spelen/experimenteren.

                            genoeg ge-etterd voor vandaag.
                            we gaan weer eens serieus doen ( pffffffffffffffffff)

                            de mengverhoudingen staan nu gegeven dus de mannen kunnen verder
                            succes
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment

                            • Jointjedraaien
                              Admin
                              Admin
                              • Oct 2007
                              • 4362

                              #29
                              Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                              Kijk is het toch nog een informatief topic geworden. Als Thurgood vind het dat topic gesloten mag worden laat het ons weten.
                              Succes verder, en fijn weekend!
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              • Buizerd
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2008
                                • 1161

                                #30
                                Re: Wat is dit voor voeding? Iemand dit wel eens gebruikt/gezien?

                                4 president.

                                Comment

                                Bezig...