Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plagron preventief concentraat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plagron preventief concentraat

    Korting op 420shop
    hallo allemaal

    Ik gebruik de hele plagron lijn en ben er erg tevreden over.
    Nou gebruikte ik altijd canna D-block systeem cleaner.
    Nu wilde ik ook een systeem cleaner gebruiken van plagron.... dus kwam ik uit op plagron preventief concentraat.
    Alleen nu kom ik tot de conclusie dat je 10 ml per liter nodig hebt, wat ik wel heel erg veel vind!
    Nou vroeg ik me af of je dit middel elke keer mee moet geven of dat 2 keer per maand bijv ook voldoende is (vast niet)
    Wat raden jullie mij aan? gewoon door gaan met canna D-block of plagron preventief concentraat gaan gebruiken ( wat erg veel geld gaat kosten op deze manier)
    En of canna D-block goed te combineren is met plagron voeding ?

    Alvast bedankt

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Preventief concentraat is een vitaliteitsproduct op basis van melkzuurbacterien. Bij gebruik in uw waterinstallatie zorgen deze melkzuurbacterien ervoor, dat het voedingsvat en de druppelsystemen schoon blijven. OOk gat het verslijming in uw voedingsvat tegen.
    Melkzuurbacterien produceren melkzuren. Dit gaat net zo lang door totdat de vloeistof een zeer lage pH-waarde (2.3 - 2.8) heeft bereikt. Door deze lage pH-waarde in Preventief concetraat is dit preparaat dan ook zeer geschikt op de zuurtegraad in uw voedingswater te verlagen.
    In de lucht en op de plant zijn veel bacterien actief. Naast de noodzakelijke bacterien zijn er ook schadelijke soorten. Deze kunnen direct maar ook indirect grote schade aan uw planten veroorzaken.
    Waar melkzuurbacterien actief zijn en melkzuren vormen, voelen vele schadelijke ziekteverwekkers zich niet thuis.

    Dosering/gebruik:
    In waterinstallatie: 1 liter toevoegen aan 100 liter water.
    Sproeien over blad: 1 liter verdunnen met 4 liter water. Hiermee de bladeren van uw plant goed van onder en van boven besproeien.
    Verschillende stammen melkzuurbacterien ge-ent op ecologisch geteelde granen.

    #2
    Re: plagron preventief concentraat

    Niemand die mij antwoord kan geven op 1 van de 2 vragen ???

    Comment


      #3
      Re: plagron preventief concentraat

      Heb je dit topic gezien ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: plagron preventief concentraat

        nee man hartstikke bedankt !!!

        Comment

        Bezig...
        X