Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witte vlekken op pand rand ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Witte vlekken op pand rand ?

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik zit met een probleem.

    Ik heb een vriend 2 plantjes van mij gegeven omdat ik er anders teveel had. Hij heeft ze thuis overgepot en mij de 2 potten teruggeven in een dichtgeknoopte plastic tas. Deze heb ik toen enkele dagen in de la laten liggen, en toen ik de tas open maakte zag ik aan de binnenkant van de pot witte vlekken (lijkt op verf of vogelpoep). Inmiddels zit de buitenkant van de la vol witte plekjes. En op 1 of 2 van mijn plantjes (die in andere potten staan) is aan de potrand allemaal witte vlekjes te zien die lijken op vogelpoep of verf. Ik heb er helaas geen fotos van omdat ik het steeds gelijk schoonmaak maar het blijft terugkomen, weet iemand wat het is ? en hoe eraf te komen?

    Alvast bedankt voor de tips, en ik weet niet of ik deze discussie in het goeie forum heb gezet want ik kon geen forum over ziektes en ongedierte vinden,

    #2
    helpdesk is niet zo moeilijk te vinden toch ?

    - edit -
    Dat doe ik trouwens tussen elke kweek.
    Alleen gooi ik dan het bad vol, met een fles chloor erin, dan kunnen alle potten er tegelijk in.
    Na een dagje staan zijn alle schimmels echt wel dood.
    Dan rest alleen nog even boenen met een harde borstel, goed afspoelen met heet water, en klaar.
    Last edited by QnQ; 2 May 2013, 14:19.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X