Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag overGrote bladeren verwijderen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag overGrote bladeren verwijderen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een vraag.
    ik heb nu 2x de grote bladeren afgebroken omdat die in het licht van de kleine nog groeiende takken en bladeren zit.
    Nou vroeg ik mij af of dat wel slim is.
    kunnen jullie mij hier een antwoord op geven,


    Alvast bedankt groeten

    #2
    Re: Vraag overGrote bladeren verwijderen

    hardstikke slim ! Dat scheelt flink knippen straks, ga zo door !

    Maar niet heus. Bladeren hangen er niet voor niets, het zijn geen mannelijke tepels om maar iets te noemen. He grootste gedeelte van de fotosynthese vind plaats in bladeren, ze zorgen door middel van verdamping voor de sapstroom van de plant, en ook het opsteken van de middelvinger is een functie van het blad die ik haar niet wil onthouden

    Oftewel : afblijven van die bladeren.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Vraag overGrote bladeren verwijderen

      Bedankt voor de suptiele reactie!!

      Ik zal t nooit meer doen.
      er zal dus ook een vorm van stres zijn bij de dames nu

      Comment


        #4
        Re: Vraag overGrote bladeren verwijderen

        subtiliteit is niet een van mijn gekoesterde kenmerken inderdaad, excuses als ik een gevoelige snaar heb geraakt, dat was niet de bedoeling.

        Je dames hebben vast wel stress, maar heej : daar kunnen ze wel tegen, of ze laten je binnenkort zien dat ze het er echt niet mee eens zijn. No worries dus, zo schokkend is het ook weer niet.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Vraag overGrote bladeren verwijderen

          Ja je kan beter duidelijk zijn toch?
          Maar iig bedankt en ik weet nu dat k t niet moet doen
          En ik krijg hier altijd snel antwoord waar ik veel aan heb!
          maar waarom zeggen ze dan dat je de bladeren in de schaduw wel kan verwijderen?

          Comment


            #6
            Re: Vraag overGrote bladeren verwijderen

            tsja, mensen zeggen wel meer nietwaar ..

            Blad heeft een functie, een erg belangrijke wel. Soms, bijvoorbeeld als een flink deel van een blad is aangetast ergens door, of als die echt hinderlijk in de weg hangt, ja dan haal je die gewoon weg. Maar dat is geen regel maar een uitzondering. De positie die het blad inneemt is ook niet toevallig namelijk. Ze draaien naar het licht, groeien ernaartoe so to speak.

            Wat ikzelf wel doe (foei!) is bladwerk onderaan de stam weghalen, bij volwassen planten die fiks richting oogst gaan. Maar alleen daar, en uitsluitend van dat bladwerk wat het uiterlijk heeft van sla (slecht gevormt, weinig vingers, erg lichtgroen...gewoon slecht blad wat weinig toevoegt).
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Vraag overGrote bladeren verwijderen

              Altijd weer die stadse fratsen, waar ligt de bron van die non-sense toch?

              En melk komt uit de fabriek, toch? Grrrrrrrrrrrrrrrr
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Vraag overGrote bladeren verwijderen

                Hallo deze trotse boer en overigens leek probeer ook zn eerste moestuintje te verzorgen.
                En dit forum bestaat niet voor niks toch?
                ik geef toe dat het dom is maar al kwekende weg leer je toch?
                Geef zelf toe hoe was jou/jullie eerste kweek?
                Ook veel vragen neem ik aan?
                ik weet en zie dit zeker niet als een maisveld die je met je john deere Aant rooien ben.

                Mijn punt is dus wat ik duidelijk probeer te maken na een tijd zal ik hopelijk weten hoe je t mooiste product krijg.
                En hoplijk op t zelfde niveau als jullie mn hobby uitvoeren.

                Comment


                  #9
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  Bezig...
                  X