Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Domme vraag ivm plagron grow schedule

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Domme vraag ivm plagron grow schedule

Korting op 420shop
    Gegroet

Ik ben dus een guerrilla kweekje begonnen en ga er 15 autoflowers neerzetten. Nu leek het mij wel leuk om ze een beetje voeding te geven, dus heb ik de plagron top extreme 150% bio grow box aangeschaft.

G_top-grow-box-bio-alga-1-1.jpg Deze dus

En daar wordt een heel mooi schema bij geleverd.

Untitled.jpg

Nou had ik nog wat vraagjes omtrent dit schema, aangezien ik zelf niet snugger genoeg ben om ze te beantwoorden. Ik gebruik trouwens universele potgrond.

1) Vanaf wanneer gaat week 1 of fase 1 van het schema in. Meestal wordt de vuistregel, na 3 weken pas voeding geven, aangehouden, correct?

2) Als ik bijvoorbeeld in week 6, 10 ml green sensation moet aanbrengen. Moet ik dit dan elke keer doen als ik water geef, of maar 1x in die week. Wil mijn plantjes namelijk niet overvoeden.

3) Ik heb dus 15 AF'jes, ieder een beetje op de gok geven, of echt een hoeveelheid aanhouden? Dus bijvoorbeeld ieder 1 liter opgelost goedje, of een beetje geven dat ze niet te droog niet te nat staan.

4) Moet ik de concentratie verminderen of denken jullie dat dit wel snor zit.
    Last edited by Tu sheng peng; 12 May 2013, 01:05.
    sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Re: Domme vraag ivm plagron grow schedule

1.je moet kijken naar je plantje vanaf dat ze lichter word beginnen bijvoeden met grow
    2.die green sensation mag je elke water beurt geven vanaf de 4de week bloei
    3.gewoon beginnen met een minimum aan voeding en dan moet je je pantje in de gaten houden lichter van kleur=bijvoeden donker=genoeg voeding

Comment

Maar..eh..het is voor guerilla toch ?
      Daar hoef je alleen water te gaan geven als het echt een week droog is of als het 30+ graden wordt.
      Als dat eens een keer voorkomt, doe je er wat voeding bij, maar met een beetje geluk hoef je niet zo vaak naar je guerillaplek.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

dat van mij was voor binnen of in potten

Comment

Naja ik heb op die guerrilla plek wat potgrond neer gekwakt, de bodem daar is namelijk niet echt top, soort mengsel van veen en harde klei. Dus ik denk dat voeding wel nodig zal zijn.
          sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

Bezig...
          X