Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Extra voeding nodig? Buitenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Extra voeding nodig? Buitenkweek

    Korting op 420shop
    Ik heb twee Big Bangs die voorlopig in een 10l pot met basispotgrond staan (met 2 maanden voeding) tot ik ze buiten kan zetten. (nu 2e/3e internode)

    Ik zet de planten waar het afgelopen jaar kippen gelopen hebben (dus kippenmest) en een maand geleden heb ik de grond helemaal omgespit en er ook nog eens paardenmest en compost/potgrond (van recyclagepark) onder verwerkt. Voordien groeiden er ook altijd veel netels op die plek.

    Moet ik de planten dan nog groei- of bloeivoeding geven?

    Ik weet dat ik geen hoeveelheden heb vernoemd - omdat ik het niet weet - dus dat dit nogal met de natte vinger is, maar ik neem aan dat ik dan gewoon moet afwachten? Of toch best al voeding geven zodra ze in volle grond zitten?


    Alvast bedankt.



    Nog een extraatje: ik heb ook nog een autoflowertje (automaria II) staan. Zou ik die best ook mee in de volle grond zetten, of gewoon in een grote pot?

    #2
    Re: Extra voeding nodig? Buitenkweek

    Als de netels het goed deden dan zullen uw plantjes het ook wel goed doen.
    Ik zou niet bijvoeden

    Comment


      #3
      Re: Extra voeding nodig? Buitenkweek

      Zou ze uit die potten halen, en in de volle grond zetten dan toch ?
      In een pot beperk je de wortels altijd, of het moet de bedoeling zijn dat ze niet zo groot worden ?
      Mest zit er zat in zo te horen. 't Zal eerder teveel zijn dan te weinig, maar dat weet je pas als ze er een tijdje staan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Extra voeding nodig? Buitenkweek

        Bedoeling is om ze uit de potten te halen en ze in de volle grond te steken, maar momenteel is het buiten nog te koud (niet?).

        Het plan was ze binnen een week of 2 in volle grond te zetten.

        Comment

        Bezig...
        X