Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje

    Korting op 420shop
    Ik ben begonnen met mijn eerste kweekje, deze staan voor de vensterbank, en na mijn werk onder de lamp(250w).

    deze deden het goed maar sinds kort krijg ik vanonder een paar geelachtige blaadjes met bruine vlekjes op. Ik denk dat dit te maken heeft omdat ze nog geen voeding hebben gekregen?
    foto 3.jpgfoto 4.jpg
    ik had ze in potgrond (voor tomaten) met voeding al in voor 100 dagen gestoken. nu heb ik ze gisteren toch een half "colaflesdopje" :p tomatenvoeding bij gegeven. nu kom ik vandaag terug en merk ik dat 1 van men planten haartjes krijgt op de plek waar ik ze getopt heb. wil dit zeggen dat het tijd word om ze in bloei te zetten?

    En blijf ik ze tomatenvoeding wekelijks bijgeven tot de bladeren terug donkergroen worden?

    En als laatste ik heb gemerkt dat ik mijn ventilator op zet, er blaadjes beginnen 'verfrommellen'. Best dan toch maar zonder die ventilator?

    Alvast bedankt medekwekers!
    Last edited by Headsniped; 5 June 2013, 21:50.

    #2
    Re: Vraagje

    Update,,

    kep ze sinds gistere in bloei gezet, er komen jammer genoeg meer en meer gele bladeren.
    Niemand tips? Ben van plan canna terra flores te kopen voor toch nog iets deftig eruit te krijgen.

    Comment

    Bezig...
    X