Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein vraagje (Biocanna)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klein vraagje (Biocanna)

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik heb met een vriend in de serre 8 planten staan (kweekverslagje van serre en guerilla volgen later dit jaar).
    Nu hebben we gewoon nieuwe normale potgrond in de serre gedaan, en ze daar tot nu toe op laten groeien (ze gaan goed tot nu toe).

    Nu zouden we wel misschien willen bloeivoeding geven deze zomer. Maar beiden hebben we nog geen ervaring met voeding geven etc.

    Nu raadde een vriend van me Bio Canna bloei aan. Maar mag ik zomaar voeding geven als hij er nog nooit heeft gehad?

    En moet ik die voeding dan geven vanaf wanneer hij begint te bloeien, of al een weekje of 2 op voorhand?

    Dus, is het mogelijk om enkel voeding te geven voor dikkere toppenproductie, en die Bio Canna is dan gewoon met water te mengen en zo aan je planten geven?

    Mvg
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Klein vraagje (Biocanna)

    Ik wilde mijn kinderen eerst ook niet te vreten geven, maar de krengen wisten zelf de keuken te vinden.
    En nu, 30 jaar later heb ik nog last van ze.

    Mijn advies is dus: niet voeden. Nergens voor nodig. Toch?
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: Klein vraagje (Biocanna)

      Ja maar ze staan niet in volle grond he.

      Serre was al paar jaar niet meer gebruikt, dus die grond in de serre was niets meer waard.
      Toen hebben we voor elke plant een groot gat gegraven en daar standaard potgrond in gedaan.

      Zit er dan genoeg voeding in voor zowel groei als bloei?
      Groeien doen ze wel als kool, want ze zitten al tegen het dak van de serre aan.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment

      Bezig...
      X