Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Duivenpoep doet wonderen!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Duivenpoep doet wonderen!!

    Korting op 420shop
    Hallo mede groen genieters!!

    Ben dit jaar voor het eerst gaan proberen om mijn eigen, biologische wiet te kweken en jawel op de balkon van mijn appartementje op de 5e:p
    Eerst 1 plantje geprobeerd( inmiddels geoogst en andere werelden mee bezocht onder het genot van een dikke toeter) toen dat goed bleek te gaan heb ik er gelijk 4 bij gekocht. Heb echt een heleboel gelezen en mijn dank aan iedereen die mij hierbij van nuttige informatie hebben voorzien. Heb een hoop geexperimenteerd met van alles en nog wat. Maar ik kan nu met zekerhijd zeggen dat voortaan de duiven welkom zijn op mijn balkon!!(niet te hard op)
    want wie zou togh zeggen dat die duivenpoep(waar ik altijd zon STRONT hekel aan had) mij zo goed van pas zou komen. Gebruik het nu voor 1 autoflower creammatic(ofzow) die net is begonnen met bloeien( halverwege mei geplant)en merk het verschil meteen op. Had ergens gelezen dat het goed zou zijn voor bloeiende cannabis planten mits de hoeveelheid goed wordt bijgehouden.


    Het bewijs is er dus voor mij en wil het langs deze weg met de mede belang hebbenden delen!!


    Vragen/op en verbeteringen zijn welkom!!


    Ciao,


    Medigreen.

    #2
    Re: Duivenpoep doet wonderen!!

    Nice!! Hiervan had ik ook gehoord, en hoeveel geef je dan per plant?? Grtz

    Comment


      #3
      Re: Duivenpoep doet wonderen!!

      Normaal gesproken zou 1 eetlepel (gemalen) per plant, per keer voldoende moeten zijn. Maar het is natuurlijk helemaal van de plant en weer afhankelijk. Heb er zelf voor gekozen om ze in hopjes vorm te gebruiken. Een beetje door de aarde heen en een beetje langs de steel(totaal ongv. 3a4 eetlepels). Op die manier denk ik dat er iedere keer met het water geven een beetje zal oplossen. Tot nu toe werkt het prima maar moet wel zeggen dat ik geen expert ben in Growen!!

      Ciao,


      Medigreen.


      P.s. Leuk dat je reageerd!!

      Comment


        #4
        Re: Duivenpoep doet wonderen!!

        De kringloop van het leven ,weer een boom gered , nobel streven , hulde !!!! grtz budha

        Comment


          #5
          Re: Duivenpoep doet wonderen!!

          Wortels zitten niet bij de 'steel' maar juist tegen de wand van de pot.

          Er is trouwens niet zoveel verschil tussen duiven en kippen mest.
          Maak er liever gier van door het op te lossen in water, en giet dat bij de plant.


          Wat blijft; "Houdt Uw stad schoon, en eet een duif"
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: Duivenpoep doet wonderen!!

            lol allemaal op naar de dam

            Hoe zit die stront dan in elkaar)? Vogels die schijten en pissen tegelijk, naja het komt bij elkaar en vandaar die plekken. Urine droogt op en ontlasting blijft achter.

            Er is wel een groot verschil tussen kippenmest en duivenmest. En dat is de mens die de kippen voert, maar de duiven daarentegen zijn biologisch bezig zeg maar

            Dan kun je het gaan hebben over toevoegingen aan het kippenvoer, lees anti biotica..
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment


              #7
              Re: Duivenpoep doet wonderen!!

              Ik wilde kippenmest niet op het land hebben.
              Maar dat had niets met kippenmest te maken, maar meer met de Nederlandse kut boer.
              Als het Deense kippenmest was, had ik het graag willen hebben.

              Maar als je het dan toch gebruikt, zorg dan dat het niet stuift, of draag een masker.
              Dat geld ook voor duiven mest, maar dan meer vanwege de salmonella.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Duivenpoep doet wonderen!!

                Allemaal nuttige informatie waar ik wijzer van wordt!! Allemaal bedankt voor de reactie's!! Het is en blijft een geweldig idee dat je iets wat ongv. Vanaf € 6 per gram in de coffeeshop te koop is gewoon op balkon kan kweken en dat je daar duivenpoep voor kan gebruiken maakt het voor mij helemaal mooi!!

                Comment


                  #9
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10

                    Comment

                    Bezig...
                    X