Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biovoedsel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Wat volgens mij de enige manier is om het echt te gaan testen is een kweek van een 200tal planten en de vier hoofdvoedingslijnen erop uitproberen op elk 50tal planten en zien welke de beste opbrengst geeft. Iemand zin om dat te testen? For the sake of JDforum please...

    Comment


      #17
      hehe heel leuk en aardig allemaal maar k heb nog niet antwoord gekrege op mijn vraag..

      ff voor de duidelijkheid
      Dit gaat NIET over welke voeding ik het beste kan gebruiken!!

      Het gaat over dat ik deze pokon kan gebruiken in de groei omdat het wortel stimuleert, en hoeveel moet ik geven en hoe vaak. wat raden jullie me aan als jullie naar die NK ofzo kijken en vergelijken met jullie eigen??

      voor de bloei ga ik wel egt iets kope bij zon winkeltje en dan kijk ik wat ze hebben en wat de verkoper me aanraad, maar op dit moment eerst dit graag! ben nog niet aan bloeie toe dat komt later mss wel!

      Greetz

      Comment


        #18
        Ik gebruik de volledige canna lijn!
        grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #19
          Jah maar dat staat hier niet op..

          Dus even voor de duidelijkheid, Deze kan ik gaan gebruiken?

          Na hoeveel weken groei kan ik gebruiken?

          Hoeveel ml/L per week/dag bla bla?

          Greetz

          Comment


            #20
            Aangezien de meesten hier waarschijnlijk nooit met Pokon hebben gewerkt zal je voor de juiste dosering de handleiding moeten raadplegen, of kijken op de achterkant van de fles, na 2 weken groei kan je allesinds al beginnen bijvoeden, je plantjes zullen het trouwens zelf ook wel aantonen.

            Gebruik in ieder geval liever te weinig dan te veel voeding, als je bladeren beginnen lichter van kleur worden is het aan te raden voeding te geven, aangezien je niet weet hoeveel zal je moeten gokken, maar voor de groei hebben ze niet per se veel voeding nodig, voor de bloei zeker wel!

            In het begin zal je zowiezo nog alles moeten ondervinden en uittesten, maar geef gewoon niet te veel voeding, beter te weinig!
            Ik hoop dat je hiermee toch al een heel klein beetje bent geholpen.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment


              #21
              Heej,

              Ik had besloten vandaag voor het eerste te gaan bij voede.. 2 ml hiervan per 500 ml.

              Ik ga kijken hoe ze erop reageren, al worden ze groener, maar nog niet mooi donker groen geef ik nog wat bij, al worde ze bruin dan geef k t over paar weken weer maar dan minder en beeetj teste..

              Maar ik maakte t ope,, Damn! alsof ze zon flesje onder een koe met diaree houde -.- en toen deed ik het in het flesje met een ml spuitbusje weetje wel,, en toen paar keer alles in het spuitbusje en dan weer in het water zodat het goed mengde en meeste eruit was, druk ik dat klote busje verrot allemaal schijt in me gezicht -.-

              maarja voor wat hoort wat xD

              Greetz

              Comment


                #22
                Re: Biovoedsel

                ik begin het te snappen, als je SNEL wil GRoeien: voeding geven maar nooit te veel, als je TIJD hebt is matig water van een goeie ph in een goeie rijke potgrond en een lekker temperatuurtje en 18/6 schema qua belichting (dicht tegen TL is al goed genoeg?) ook te doen. Am i somewhat right? (voor bvb een skunk#1?)

                cu soon,
                Lady Groen,
                I've seen things who people would never believe...

                Comment

                Bezig...
                X