Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sperma?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sperma?

    Korting op 420shop
    Ik ben veel aan het nadenken over mijn kweek voor het nieuwe seizoen,
    en toen stuitte ik op het idee om plant sperma als voeding te geven.
    Ik heb geen idee of het een goed resultaat met zich meebrengt.

    Daarom vroeg ik mij af; of iemand hier het al eens getest heeft of mij kan zeggen dat het waarschijnlijk niets gaat helpen.

    Groet.

    #2
    Re: Sperma?

    ik weet niet of ze ons dna lekker vinden.

    Ze is nog niet bevrucht in ieder geval

    Comment


      #3
      Re: Sperma?

      Dit las ik net op wikipedia:

      Ejaculaat bestaat uit twee componenten:
      zaadcellen, geproduceerd door de zaadballen (testes), en
      zaadvocht, een voedingsrijk plasma dat voor 1/3 afgescheiden wordt door de prostaat en voor 2/3 door de zaadblaasjes. Elk van de twee organen geeft daarbij biochemische voedingsstoffen mee (resp. citroenzuur en fructose).


      Het zaadvocht (of semenplasma) zorgt niet alleen voor het transport van de zaadcellen door de mannelijke geslachtsorganen naar buiten en in de vrouwelijke, maar ook voor een stijging van de pH van de vagina. Goed zaadvocht heeft een pH van 7,2 tot 7,8 (licht basisch) en fungeert daardoor als buffer voor de zaadcellen in de veel zuurdere omgeving van de vagina. Zaadcellen immobiliseren snel bij een pH lager dan 6,2.

      Ik ben nog geen ervaren iemand op het gebied van voeding en dergelijke, vandaar mijn nieuwsgierigheid.

      Comment


        #4
        Re: Sperma?

        Haha hoe kom je erop. Zou eerst ff jaartje vrij neme om je suf te rukke en dit forum door te lezen dan pas verdere actie te ondernemen

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Sperma?

            Oorspronkelijk geplaatst door Odessa View Post

            Ik ben nog geen ervaren iemand op het gebied van voeding en dergelijke, vandaar mijn nieuwsgierigheid.
            Ervaring met trekken schijnbaar te veel
            Beetje oversext of pas 12 jaar
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: Sperma?

              Het is maar net in wat voor leeftijdcategorie je het opvat.

              Comment


                #8
                Re: Sperma?

                WTF ??? to wierd for words .... no offence maar come back to earth dude ....

                Comment


                  #9
                  Re: Sperma?

                  buiten het feit dat je er dus serieus werk aan heb om je plantjes te voeden (gemiddelde ejaculaat zal iets van 2-5 ml zijn) zit er teveel spul in wat niet opgenomen wordt door de wortels, en te weinig van wat de plant echt nodig heeft. Met name opneembaar fosfor mist, evenals een aantal in bruikbare vorm aangeleverde sporenelementen.

                  Al je het perse wilt gebruiken voor je planten spuit er dan overheen : daar worden ze plakkeriger van.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Sperma?

                    Ik zie ook nooit dit soort leuke topics als eerste

                    Jammer.......
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      #11
                      Re: Sperma?

                      Er naast gaan staan met een beetj moeite heb je topsh00ter

                      Comment


                        #12
                        Re: Sperma?

                        836738001331741300.gif
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Sperma?

                          Nodig je dan in week 5 en 6 een hoop vrienden uit om een bukake te doen rond een plant ofzo?

                          Comment


                            #14
                            Re: Sperma?

                            Aah dus daar komt dat traag zaad vandaan.

                            Met name opneembaar fosfor mist, evenals een aantal in bruikbare vorm aangeleverde sporenelementen
                            Be creative... Wat de mens eet heeft invloed op sperma.
                            Dus als wij ons eigen nu bijv. veel fosfor toe stoppen dan zal dat ook zijn uitwerking hebben op het zaad en kunnen we zo toch aan de tekorten voldoen.

                            Ik ben overigens de beroerdste niet. als je je adres geeft dan doneer ik ook een bakkie sperms.
                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment


                              #15
                              Re: Sperma?

                              haha omg....
                              dit moet toch een geintje zijn en dat de meeste nog er spontaan op in gaan ook

                              Comment

                              Bezig...
                              X