Ervaring met Sensi seeds Ed Rosenthal Super Bud

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • greenvercamer
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Dec 2013
    • 10

    #1

    Ervaring met Sensi seeds Ed Rosenthal Super Bud

    Korting op 420shop
    Hello....

    Iemand al ervaringen op gedaan met dit soortje.. en mss wat deze kan verdragen van hoeveelheid voeding?
    Heb een aantal dames staan die net in bloei zijn gezet, met de voedingslijn van canna.
    Ben wel benieuwd.

  • Rodigan
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1536

    #2
    Re: Ervaring met Sensi seeds Ed Rosenthal Super Bud

    Ken de strain niet, maar kijk hier eens: http://en.seedfinder.eu/strain-info/...d/Sensi_Seeds/

    Grtzz
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment

    • MWay
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2012
      • 4999

      #3
      Re: Ervaring met Sensi seeds Ed Rosenthal Super Bud

      Vraag het hem zelf. http://www.cannabisculture.com/categ...ow-Tips?page=5
      Het is wel in het engels.
      Succes.

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #4
        Re: Ervaring met Sensi seeds Ed Rosenthal Super Bud

        mss handig om topicje te openen Mr green

        ben ook benieuwd naar die strain vandaar

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • greenvercamer
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Dec 2013
          • 10

          #5
          Re: Ervaring met Sensi seeds Ed Rosenthal Super Bud

          Niet zo goed verlopen de strain. Maar lag grotendeels aan mezelf .
          Op naar de volgende..

          Greetz

          Comment

          • MWay
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 4999

            #6
            Re: Ervaring met Sensi seeds Ed Rosenthal Super Bud

            Begin een growverslag en alles komt goed.

            Comment

            • Ganesh
              Gandhi Ganjamaster
              • Aug 2013
              • 454

              #7
              Re: Ervaring met Sensi seeds Ed Rosenthal Super Bud

              Heb je er dan nog iets afgehaald? Was dat rookbaar?

              Comment

              • greenvercamer
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Dec 2013
                • 10

                #8
                Re: Ervaring met Sensi seeds Ed Rosenthal Super Bud

                Oorspronkelijk geplaatst door CyayC
                Heb je er dan nog iets afgehaald? Was dat rookbaar?
                Nee man, nieuwe ronde!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door MWay
                Vraag het hem zelf. http://www.cannabisculture.com/categ...ow-Tips?page=5
                Het is wel in het engels.
                Succes.

                Thanks!

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Nog iemand deze al geprobeerd? Is aan 50% momenteel, staat al jaren op de lijst maar vond ze te duur. Ben benieuwd naar het kiempercentage van zulke dure zaden die wsl niet veel verkocht worden. Doet sensi moeilijk als er problemen zijn nadien?

                  Comment


                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Top. Kopen dan maar. Voor ene keer mag het is Kweek er wel wat extra zaden mee.

                  • Modest
                    Modest commented
                    Editing a comment
                    Juuuust, had een mail gehad en ging m'n buitenzaden nog bestellen. Helemaal vergeten, kak! Heb nog 6 minuten hehe.

                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Tis nog een uur blijkbaar ik wou morgen rustig kiezen. Urgh.
                Bezig...