Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plagron vita raxe en plagron boost

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plagron vita raxe en plagron boost

    Korting op 420shop
    mijn 3x auto ak47 onder 400w hpi t plus ,
    ik geef ze plagron voeding en graag informatie gekregen om eventueel nog iets bij te voegen ?
    graag informatie . ze zijn nu 2weken en 5dagen oud.. wanneer komen ze in bloei ??
    ik heb een 400watt son T PIA als bloeilamp .
    informatie welkom en geef jullie mening! Foto0072.jpgFoto0073.jpgFoto0074.jpgFoto0075.jpgFoto0076.jpgFoto0077.jpg

    #2
    Re: plagron vita raxe en plagron boost

    Als je met Plagron boost Green sensation bedoelt, dan moet je dat nog niet geven eh..
    Dat is voor als je een week of 5 bloei hebt.

    Vita race is een bladvoeding, die doe je 1x per week sproeien in de groei.

    Beide zijn toevoegingen op een basisvoeding.
    Eigenlijk heb je Alga (of Terra) Grow als basisvoeding nodig, en in de bloei is Alga (of Terra) Bloom dan je basisvoeding.

    Autoflowers gaan in bloei als ze daar zin in hebben.
    Beter dat ze nog wat wachten, dan kunnen ze volwassen worden he

    -----------------


    WHY THE F start je 4 dezelfde topics ? ?
    Zo maak je geen vrienden maat.
    Last edited by QnQ; 24 December 2013, 01:23.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: plagron vita raxe en plagron boost

      jaa , a zo dankje voor de tip ,
      ik weet nie hoe ik ze verwijder ... kzoek al heel de tijd maar nergens vind ik het..
      hoelang kunnen de plantjees groeien en hoe groot worden ze ongeveer?.
      het is mijn eerste kweekje en informatie is altijd welkom..
      is een 400wat hpi Tplus geschikt voor die plantjes ? de ruimte waar ze in staan is maar 60x60x120...
      ik heb hier 2volledige secret jarden II tenten staan maar ze gebruiken te veel plaats
      beide tenten staan ook tekoop dus daarom zelf een tentje gemaakt.

      Comment


        #4
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment


          #5
          Re: plagron vita raxe en plagron boost

          Wat ik me af vraag.. Waarom koop je dingen zonder dat je zelf wat info er over heb gevonden?
          Maja bijna kerst dus..

          "Green Sensation is een bloeistimulator (ook wel booster genoemd) voor de laatste 4 tot 6 weken van de bloeiperiode. Green Sensation maakt alle andere toevoegingen zoals bijvoorbeeld P-K 13-14 en enzymen en alle andere bloeistimulatoren overbodig. Ook is er afhankelijk van het substraat een besparing mogelijk tot maar liefst 50% van de basis voeding. Green Sensation ondersteunt direct de suikerproductie. Het gevolg is een maximale hoeveelheid aan werkzame en actieve stof en een hardere celstructuur."

          Komt van DHS...
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: plagron vita raxe en plagron boost

            hello thamkx voor de tip ! bij mijn kleinste plant begin ik witte haren te zien , ze zijn vandaag 2weken en 5dagen. mijn bemeste potgrond is dcm voor tomaten. mijn voedingen zijn Power roots voor groei en wortels en weerstand en de andere Vitta Race vitaminespray voor groei en bloeifase. weet er iemand ong wat de obrengst is aan 1 auto ak47? thanxx voor informatie en hulp. grtzz

            Comment

            Bezig...
            X