voeding set-up

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mister Green
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 216

    #1

    voeding set-up

    Korting op 420shop
    hallo,

    welke is volgens jullie de beste voeding om samen te gebruiken met de aptus pro op plagron lightmix ?
    weet iemand dit uit ervaring ? welke bekomen beste resultaat ?
    ik heb momenteel de terra grow & bloom i.c.m aptus pro ?
    of is dit mss beter met hesi of canna of hy-pro...etc...?
    alle info is welkom...

    greetings
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: voeding set-up

    Het is het beste om 1 voedingslijn te nemen want elk product van een bepaald merk is op elkaar afgestemd.

    Ga je alles door elkaar heen gebruiken dan kan het zijn dat je bepaalde sporenelementen mist in je grond of juist teveel van een mineraal bijvoed.

    Comment

    • Mister Green
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2014
      • 216

      #3
      Re: voeding set-up

      ok weet ik ook wel,maar het probleem is dat aptus zelf geen basisvoeding in zijn gamma heeft.
      en in hun voedingsschema (in mijn geval het schema "pro") adviseren ze in het te volgen stappenplan een gewone basisvoeding aan.
      dus was mijn vraag met welke dat die de beste resultaten heeft,in mijn geval op aarde dus de plagron lightmix met lekkere soortjes er binnekort zoals
      FLOWERBOMB KUSH & SENSI STAR

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: voeding set-up

        Dubbel topic verwijderd, gelieve je vraag in één board te plaatsen.

        Comment

        • Mister Green
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2014
          • 216

          #5
          Re: voeding set-up

          ik heb zelf gekozen voor plagron terra grow & bloom vooral omdat de bloom een npk heeft van 2-2-4 en dit zal samen met aptus pro wel al hoog genoegt uitkomen.
          want hesi bloom heeft bv. een npk van 3-3-4 wat toch weeral hoger is dan de plagron terra bloom. en als je die hesi dan bijv met de aptus neemt zullen die waarden weeral hoger uitkomen,dus wss teveel of te hoog,aptus is al heel sterk dus wss beter een basisvoeding die wat mineraal lichter is.
          hoor langs de andere kant van mss beter te combineren met hy-pro terra...
          iemand enig idee ?
          al nuttige info is welkom...
          dus laat je maar gaan ...

          Comment

          • Mister Green
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 216

            #6
            Re: voeding set-up

            ok alles is duidelijk & opgelost met dank aan aptus.plagron & Urban alien !!! thankx

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: voeding set-up

              Dusse...hoe het is opgelost ?
              En wat is er besloten voor de groei en de bloei ?
              Gewoon, ter info aan andere kwekerts ofzo ?

              (Ik verwacht geen heel compleet homemade schema, al zou dat geweldige info zijn natuurlijk)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...