vraagje in verband met voeding

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • biosmoker
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2014
    • 5

    #1

    vraagje in verband met voeding

    Korting op 420shop
    als je een autoflower in universele potgrond zet, en genoeg wortelruimte geeft, is voeding dan echt nodig?
    mijn staat nu in 11 liter pot, en vraag me af dit groot genoeg is, voor verder geen voeding te gebruiken

    vele groeten, biosmoker
    Last edited by biosmoker; 12 June 2014, 23:15.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: vraagje in verband met voeding

    Ligt eraan hoe groot ze wordt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • biosmoker
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jun 2014
      • 5

      #3
      Re: vraagje in verband met voeding

      het is een automary van greenlabel,

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: vraagje in verband met voeding

        zo duur is 'n flesje voeding toch niet!!!
        alleen pubers vinden alles te duur.
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • biosmoker
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jun 2014
          • 5

          #5
          Re: vraagje in verband met voeding

          het gaat me niet om het geld, ik wil gewoon liever geen voeding gebruiken,

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: vraagje in verband met voeding

            Dan gebruik je toch geen voeding ? Het is jouw plantje heh, doe wat je wil

            De tuinen met de mooiste planten worden echter altijd goed bemest.
            Het is geen evil stuff ofzo als je een beetje onderzoekt wat je geeft en hoeveel.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Morgen Zonder Zorgen
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 1133

              #7
              Re: vraagje in verband met voeding

              Er zijn ook bio voeding te koop hoor. Daar zit vast wel wat tussen voor je. Of je maakt het zelf, daar is genoeg info over te vinden
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment

              • biosmoker
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jun 2014
                • 5

                #8
                Re: vraagje in verband met voeding

                zelf maken is dan tog de manier die mij het meeste aanspreekt, thanks voor de tips

                Comment

                Bezig...