Is dit de juiste voeding?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gewone man
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2014
    • 42

    #1

    Is dit de juiste voeding?

    Korting op 420shop
    Hallo medewerkers,

    Ik heb in mijn achtertuin een auto extreme staan van dutch passion. Het is mij eerste poging en tot nu toe ben ikzelf zeer tevreden.
    De plant is nu 6 weken oud en hij staat in een 30 liter pot, gevuld met universele potgrond, gemengd met perliet.
    Ik heb me enigszins verdiept in voeding en heb de bestanddelen van een aantal voedingen doorgenomen. Voordat ik begon wilde ik zo min mogelijk geld uitgeven en heb toen gekozen voor voeding van de praxis. Klinkt een ervaren kweker vast vreemd in de oren, maar op het etiket zag ik precies dezelfde bestanddelen als de speciale voedingen op internet (zie foto):



    De plant gaat nu bloemen vertonen en ik heb gelezen dat de plant binnenkort bloeivoeding nodig heeft. Volstaat mijn voeding voor de bloeifase??

    Tot nu toe heb ik de aanbevolen dosering aangehouden. Mag ik ook meer geven in de bloeifase?

    Nog even wat afbeeldingen van mijn plant:



    Wie heeft er nog aanvullende tips qua voeding?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Is dit de juiste voeding?

    ik mis magnesium in het mengsel maar je kan het gewoon proberen.
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #3
      Re: Is dit de juiste voeding?

      Jep, de magnesium in de grond zal waarschijnlijk snel op zijn.
      Dus alvast een beetje bitterzout kopen.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • Gewone man
        Senior Stoner
        Member
        • Jul 2014
        • 42

        #4
        Re: Is dit de juiste voeding?

        Oké bedankt voor de tip. Hoe doseer je bitterzout precies om bij te voeden?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment

        • angel777
          Cronic Grower
          • Mar 2010
          • 3409

          #5
          Re: Is dit de juiste voeding?

          zie verpakking
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          • Gewone man
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2014
            • 42

            #6
            Re: Is dit de juiste voeding?

            Ik zie dat er ook aparte flesjes MgO 8% in de handel zijn. Denk dat ik daar voor ga voor 8 euro.

            Nog pk 13-14 erbij toevoegen, of is dat overbodig met mijn huidige voeding???


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment

            Bezig...