Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PK 13-14 naast gewone voeding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PK 13-14 naast gewone voeding?

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Ik ben de trotse eigenaar (lees beginnende kweker) van een Autoflower auto extreme van dutch passion. Hij staat buiten in een 30 liter pot, op een potgrond met perliet mix.
    Mijn voeding bevat o.a. NPK 4-6-6. Hij is begonnen met bloeien en ik overweeg om PK 13-14 naast mijn reguliere voeding te gaan geven. Aangezien mijn normale voeding ook al PK 6-6 bevat, wil ik het niet overdrijven en alleen toevoegen op de dagen dat ik geen reguliere voeding geef. Ik geef nu 1 dag voeding en dan 2 dagen niet.
    Ik heb ook een flesje MgO aangeschaft aangezien dit ontbrak in de voeding.

    Ik zou graag jullie advies inwinnen over de juiste aanpak. De plant is 7 weken oud en is klaar in 12 weken. Voor de duidelijkheid een aantal foto's.



    Hoe verder in deze cruciale periode?

    #2
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

      Ook geen topmax ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

        Gewoon zo doorgaan dan met voeding die ik al gebruik (zie foto)?

        Comment


          #5
          Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

          Wat een onzin zeg, je kunt het gewoon gebruiken. Zelf gebruik ik de eerste weken van de bloei pk13/14 en zodra ik voedingstekorten zie(lichterblad) Stop ik met pk13/14 en ga over op bloeivoeding. En mijn auto buitenplantjes smaken prima. Gezien je beginnend bent en je plant er mooi bijstaat zo doorgaan en de volgende keer aan pk13/14 gaan denken. En verwacht niet dat ze over 5 weken klaar is, klopt niet altijd wat er staat met de werkelijkheid.

          Comment


            #6
            Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

            -Ja, je kunt het gewoon gebruiken
            -Lichter blad is N tekort dus dan ga je geen PK13/14 geven
            -Jouw auto planten smaken prima omdat je niet weet hoe ze zonder voeding smaken
            -Denken aan PK13/14 adviseren mag altijd maar adivseren tijdens de bloei dan moet ik je toch aanraden eens op de fles te lezen!!!

            Back tot basics lijkt me voor jouw 'n wijze les
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

              Oorspronkelijk geplaatst door Annie View Post
              Wat een onzin zeg, je kunt het gewoon gebruiken. Zelf gebruik ik de eerste weken van de bloei pk13/14 en zodra ik voedingstekorten zie(lichterblad) Stop ik met pk13/14 en ga over op bloeivoeding. En mijn auto buitenplantjes smaken prima. Gezien je beginnend bent en je plant er mooi bijstaat zo doorgaan en de volgende keer aan pk13/14 gaan denken. En verwacht niet dat ze over 5 weken klaar is, klopt niet altijd wat er staat met de werkelijkheid.
              De eerste weken geef je pk13/14 en daarna schakel je over op gewone bloeivoeding?
              Wie verkoopt er hier nu onzin, lol

              Comment


                #8
                Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

                Mijn voeding bevat o.a. NPK 4-6-6. Kan ik dat blijven gebruiken?

                Comment


                  #9
                  Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

                  JA, dat kan...
                  maar.......................... je zal tekorten krijgen (o.a. magnesium)
                  nu kan je wel gaan knoeien met apart flesje maar dat werkt niet
                  als je 10 euro kan missen voor 'n litertje voeding voor wietplanten zou ik het niet laten
                  het resultaat zie je straks terug in je oogst!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    PK 13-14 naast gewone voeding?

                    Ik ga je advies opvolgen angel777. Goede oogst gaat voor en heb nog een auto extreme alleen een maand jonger. Welke voeding adviseer je?

                    Ben wel benieuwd waarom een apart flesje MgO niet werkt. Kun je uitleggen waarom dat niet werkt?
                    Last edited by Gewone man; 31 July 2014, 16:57. Reden: onvolledig

                    Comment


                      #11
                      Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

                      Om echt elementen uit de voeding apart bij te sturen, moet je goede kweekskills hebben. Als je echter niet goed weet wat je doet, is het aan te raden om een voeding te nemen met alle benodigde stoffen in.

                      Guano extract is ook een goede aanvulling bovenop je voeding.

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

                        Voldoet Terra Bloom van Plagron?

                        Comment


                          #13
                          Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

                          prima voeding gebruik die zelf ook nu me plagron 100% bio bloom op is
                          planten doen het net zo goed misschien zelfs beter
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment


                            #14
                            Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

                            Er zijn talloze merken voor voeding en iedereen zal het zijne wel het beste vinden ik heb al Canna en Hesi gebruikt vind ze beide prima.. succes met de aankoop

                            Comment


                              #15
                              Re: PK 13-14 naast gewone voeding?

                              Ik ga voor de terra Bloom! Bedankt voor jullie adviezen, weer wat wijzer geworden in het proces naar degelijke kweker... Blijft een leuke hobby

                              Comment

                              Bezig...
                              X