Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ooit al eens universele meststof van substraat gebruikt voor tomaten en etc ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    iemand ooit al eens universele meststof van substraat gebruikt voor tomaten en etc ?

    Korting op 420shop
    iemand ooit dit al eens gebruikt als voeding ? kan je hierop je plantje tot een goed einde brengen ?
    20140824_011915.jpg20140824_011932.jpg

    #2
    Re: iemand ooit al eens universele meststof van substraat gebruikt voor tomaten en etc ?

    Weet het niet zeker ben pas beginende kweker
    Maar denk dat universeel niet zo goed is omdat de planten in iedere fase andere behoefte heeft
    Maar mischien dat hier een meer ervaren kweker meer over weet
    Maar dat is mijn gedacht
    Heb ook substral
    Maar gebruik toch voeding voor wiet planten van plagron
    De terra lijn
    Mvg wietkwekerb😉

    Comment


      #3
      Re: iemand ooit al eens universele meststof van substraat gebruikt voor tomaten en etc ?

      Als je tomatenvoeding rechtsboven in het zoekvenstertje invult, krijg je 88 resultaten.
      Het lijkt er op dat het wel eens gedaan is dus.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: iemand ooit al eens universele meststof van substraat gebruikt voor tomaten en etc ?

        Ik heb al enkele af's groot gebracht op enkel tomatenvoeding en wat standaard potgrond.
        Tomatenvoeding was van DCM afkostig. Met een non-af gebruik ik de plagron biolijn.

        groetjes wamy

        Comment


          #5
          Re: iemand ooit al eens universele meststof van substraat gebruikt voor tomaten en etc ?

          Ok thx !!

          Comment


            #6
            Re: iemand ooit al eens universele meststof van substraat gebruikt voor tomaten en etc ?

            Tomatenvoeding werkt prima maar ik gebruik liever gewoon een plagron voeding... een 1 liter fles is maar een tientje

            groetjes
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: iemand ooit al eens universele meststof van substraat gebruikt voor tomaten en etc ?

              Ok volgende keer bestel ik mij de volledige lijn van plagron

              Comment

              Bezig...
              X