Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

    Korting op 420shop
    Beste leden ,

    Ik zit met een vraagje met betrekking tot de voeding van bio-bizz. De Bio-grow en Bio-bloom moeten volgens voedingsschema
    allebij gegeven worden gedurende de bloei periode. Maar een simpele vraag waar ik geen antwoord op kon vinden is,
    meng ik de grow en bloom voeding samen in een vat of heb ik twee aparte vaten nodig en geef ik de planten een beetje van beiden.

    Ik hoop dat iemand deze vraag snel kan beantwoorden ivm. aankomende voedingsdag.

    En nog een ander al dan niet gerelateerd vraagje, moet de PH-waarde van het water wat ik zonder voeding geef ook rond de 5.8 zitten?
    Het water uit de kraan hier zit rond de 8. Ik heb verder geen meter maar moet het doen met een aquarium test buisje en wat zuur.
    Last edited by Poseidon; 17 September 2014, 23:09.

    #2
    Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

    Je kan de voeding maar max 24uur bewaren.
    Alles kan bij elkaar.

    Comment


      #3
      Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

      He Dirkkuit, bedankt voor je reactie. Uiteraard 'kan' je alles mengen, maar is dat ook de bedoeling?
      Dat van dat 24 uur bewaren deed ik ook al.

      Zie hier voedingsschema http://www.123tuintechniek.nl/db/WAS...weekschema.pdf

      Comment


        #4
        Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

        In de aarde komt t ook bij elkaar

        Comment


          #5
          Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

          Dus met andere, duidelijke, woorden, je kan het gewoon mengen en geven. Wat is het soms moeilijk om hier een fatsoenlijke reactie te krijgen op dit forum.

          Comment


            #6
            Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

            Eerst gewoon water in het vat of waar je dan ook maar voedingswater in maakt, dan eerst de groei erbij, roeren. Dan de bloei erbij, roeren.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment


              #7
              Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

              Hoe oud ben je? 7?

              Comment


                #8
                Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

                Biobizz contact.
                Biobizz facebook (aanradertje)
                Zijn heel toffe gasten, en ze hebben overal antwoord op als je ze belt of mailt.
                Hopelijk is er nog iemand op de zaak, want ze hebben momenteel een beurs in Londen.

                Het is niet moeilijk om antwoord te krijgen, maar soms zijn de vragen ook een beetje raar of niet dan ?
                In dat schema zie je alles bij elkaar, en dan ga je denken dat je de grow apart moet geven ofzo ? Hoe zie je dat voor je dan ?

                Biobizz wordt zelfs gebruikt op hydro tegenwoordig dus hoe ze dat zien weet ik ook niet, met dunne slangetjes geeft het problemen.
                BioGrow komt in dat hydro-schema niet voor, dus reden genoeg om eens een vraag bij Biobizz te deponeren.

                Apart, dat je (als lid op JD sinds 2008) dan de antwoorden van mensen zonder/met weinig ervaring hoger inschat dan de mogelijke adviezen van de fabrikant.
                Een fatsoenlijk antwoord is niet zo moeilijk als de kennis aanwezig is.
                Om dan meteen op de leden van JD af te geven is ook een beetje over de top ofni ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

                  He,

                  Ah bedankt, ik heb biobizz ook gelijktijdig met dit topic een berichtje gestuurd hoor, heb ik alleen nog geen reactie op.

                  En wat betreft rare vragen, een wijs man zei ooit, trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
                  Dan vraag ik toch liever de weg als je begrijpt wat ermee bedoeld word.

                  We zitten hier met z'n allen op een forum die ingericht is om mensen te helpen met hun vragen, en dan vind ik het
                  een beetje raar dat er mensen zoals dirkkuit zijn, die duidelijk zelf een leerachterstand heeft, hier 'proberen' antwoord te geven
                  op vragen. Ik zeg leerachterstand want, als je mijn leeftijd op 7 inschat terwijl ik al 6 jaar lid ben.. Dan heb je echt het verstand
                  van een doperwt.

                  In ieder geval bedankt qnq, en die beurs in londen verklaart waarschijnlijk waarom mijn poging tot contact met Biobizz wat lastig verloopt.
                  Sorry als het leek alsof ik afgaf op alle leden van JD, dat is uiteraard niet terecht. Gelukkig zijn er nog wel goeie onder ons.

                  Comment


                    #10
                    Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

                    Misschien is ie in de war door wat ze in de tuinbouw doen? Daar hebben ze inderdaad wel A en B bakken. Dat wordt dan pas gemengd op moment dat het de irrigatie in gaat.

                    Je mag pure minerale voeding (direct uit de fles) vaak ook niet mengen. Pas als het verdunt is mag het bij elkaar.

                    Maar goed, vind het inderdaad ook wel een wat rare vraag. Mensen zien soms de vreemdste problemen terwijl het antwoord zo voor de hand liggend is.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

                      Biobizz gebruik ik ook. En als je volgens schema de voeding aanmaakt doe je dat met water. Jij geeft aan dit volgens schema te doen. Hieraan de paar ml pure voeding uit de flessen toevoegen lijkt me dan geen probleem.
                      'Alles kan bij elkaar' lijkt me dan genoeg andwoord. Wil je meer antwoorden prima maar val dan de gene die je al een antwoord heb gegeven dan niet aan. Vandaar ben je 7. Bedoel je sociale nivo. Daar kan je ook in volwassenen leeftijd in blijven hangen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Biobizz groei en bloei voeding mengen of niet?

                        Ja je kunt nu in ene met een onderbouwd antwoord komen, maar dat deed je eerst ook niet. Of voel je je misschien (terecht) aangevallen.
                        Bovendien voeg je nu niks meer aan dit topic toe, de vraag was al beantwoord, dus voor je over sociaal niveau begint kan je beter zorgen
                        dat je zelf niet zo kinderachtig bezig bent.

                        Comment

                        Bezig...
                        X