Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ec waarden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ec waarden

    Korting op 420shop
    vraagje? als de ec 1.7 moet zijn en mijn kraanwater geeft een ec waarde van 0.90, moet je die dan er nog bijrekenen of is de ec waarde op zo'n voedingsschema met kraanwater inbegrepen? kan iemand mij een betere uitleg geven daarover?
    Last edited by Tyson2014; 3 February 2015, 14:39.

    #2
    Re: ec waarden

    EC van de mengeling moet dan 1.7 zijn. Dus kraantjeswater inbegrepen, al is 0.9 wel vrij veel. Grtz
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: ec waarden

      Da's inbegrepen inderdaad.
      Haal je dat water uit de sloot of je EC meter al een tijd niet gekalibreerd ?

      0.2 hier uit de kraan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: ec waarden

        mijn ec meter is van adwa ad-204 en gekalibreerd op 1,413ms vloeistofen en als ik mijn kraanwater meet staat hij op 0,90 ec tis wel een heel oud huis? maar vind dit ook aan de hoge kant, kweet niet hoe het komt? in demi-water is hij op 0,00 ec. zou ik dan best mijn voeding verlagen tis hans de voedingslijn van plagron van a tot z. of zou ik best kijken voor demi-water te voeden of regenwater maar die demi komt wel duur uit! kan iemand mij nog raad geven en alvast bedankt voor de reacties. drinkwater uit fles is 0,78 ec met mijn ec meter, of zou ik beetje demi-water bij mijn kraanwater doen en dan de voeding?en ec word toch uitgedrukt tot 2 na de komma op de meter of ben ik mis?
        Last edited by Tyson2014; 3 February 2015, 14:59.

        Comment

        Bezig...
        X