Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Pro voeding, fles a en b zijn hetzelfde, waarom dan apart toevoegen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dutch Pro voeding, fles a en b zijn hetzelfde, waarom dan apart toevoegen?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb zo'n beginners voedingssetje gekocht van Dutch Pro. 2 flessen groei (a en b), 2 flessen bloei (a en b), Take Root, Multi Total en Explode. Het valt me op dat de inhoud van fles a en b van zowel de groei- als de bloeivoeding gelijk zijn aan elkaar. Zo zit er bijvoorbeeld in zowel groeiflessen a en b 3,5% nitraat, 0,2% ammonium, 2,1 % difosforpentoxide, 5,9% dikaliumoxide, 3,1% calciumoxide, en nog 10 andere stoffen die qua percentages gelijk zijn in zowel fles a als b. Kortom, fles a en b lijken exact hetzelfde. Waarom moet er dan volgens het voedingsschema van beide flessen iets worden gebruikt?

    En vanaf wanneer is het gebruikelijk met voeding te beginnen (ik heb nu 5 cm hoge sprietjes)?

    Groet,
    Max

    #2
    Re: Dutch Pro voeding, fles a en b zijn hetzelfde, waarom dan apart toevoegen?

    dus je koopt eerst iets en gaat daarna pas kijken hoe en wat

    kijk eerst eens hoe en wat erin zit voor je het gaat kopen
    had je bv hy-pro voeding genomen dan had je gewoon 1 simpele fles nodig gehad
    de meeste andere voedingen zijn te uitgebreid en te duur voor de simpele hobby kweker
    je hebt in feite niks meer nodig als bloeivoeding en wortelstimulator
    eventueel wat enzymen
    en de rest van de rommel is commercieel leuk voor de verkoper die zich kapot lacht om al die sukkels die alles maar blijven kopen omdat ze niet beter weten en zich van alles laten wijsmaken door de verkoper(s).
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Dutch Pro voeding, fles a en b zijn hetzelfde, waarom dan apart toevoegen?

      Bovendien goed lezen, als het goed is zie je bovenaan de sticker op zowel A en B dat het gaat om het totale product.
      Staat letterlijk:
      Original BLOOM Soil/Aarde A+B
      Waarden gelden voor het complete product dus

      Comment


        #4
        Re: Dutch Pro voeding, fles a en b zijn hetzelfde, waarom dan apart toevoegen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Sanders View Post
        Bovendien goed lezen, als het goed is zie je bovenaan de sticker op zowel A en B dat het gaat om het totale product.
        Staat letterlijk:
        Original BLOOM Soil/Aarde A+B
        Waarden gelden voor het complete product dus
        Ah dat verklaart het, dankjewel!

        Comment

        Bezig...
        X