Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kraanwater met erg hoge EC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: kraanwater met erg hoge EC

    Je zet zo'n ding maar eventjes aan. Tot je voldoende schoon water hebt.

    Al is 10.000l per dag wel heel veel inderdaad. Dacht dat die van mij maar 100l per dag kon maken. Daar heb ik wel genoeg aan ook.

    Succes ermee. Let wel op dat je de EC niet te laag maakt, want dan krijgen ze weer snel last van calcium tekorten.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #17
      Re: kraanwater met erg hoge EC

      beetje erg groot maar voor 100 euro laat ik dat ding niet staan, hoef ook echt niet zoveel hoor heb er ook maar 8 maar t is wel een goeie filter maakt t water tot EC 0,1 net als regenwater 1 ding is wel leuk dat wanneer ik dit water nodig heb is het beschikbaar net zoals kraanwater

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      nee ik mix het osmose water met kraanwater tot een max van EC 0,4 en dan vul ik de rest aan met mijn voeding die wel geschikt is voor de plant gister kraanwater gehad met 1,1 tsjaaahh dan hebben we helemaal geen ruimte meer voor echte voeding, het is een godsgeschenk dat osmose apparaat!

      Comment


        #18
        Re: kraanwater met erg hoge EC

        Mijn EC is niet zo extreem hoog, maar op hydro kweek je met een veel lagere EC (de eerste weken rond de 1.0) dus dan heb ik dart osmose water inderdaad ook wel nodig als ik er nog wat voeding bij wil doen.

        Als ik op de forums uit de VS lees dan gebruiken ze daar wel 100% osmosewater en gooien er dan zelf de benodigde mineralen weer in (calcium, magnesium etc). Weet je zeker dat je met schoon begint en wat er dan uiteindelijk precies in zit. is me net even teveel gedoen, maar er zit ook wel wat in.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #19

          Comment

          Bezig...
          X