Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klein vraagje

    Korting op 420shop
    Hey mede growers,

    Was laatst mijn voedingsschema aan het indelen en toen zag ik bij mijn zaadjes 10-12 weken bloei periode en was ik een beetje in de war.
    Is dit dat ze vanaf het zaad 10-12 weken zullen nodig hebben voor de oogst of dat ze na 2 weken groei periode (excl. voorgroei) 10-12 weken zullen bloeien en dan klaar zijn voor de oogst.

    Alvast bedankt.

    #2
    Re: Klein vraagje

    10-12 weken vanaf wanneer die effectief in de bloei staat. Kan zelfs zijn dat het wat meer is..
    -

    Comment


      #3
      Re: Klein vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door 320 View Post
      Hey mede growers,

      Was laatst mijn voedingsschema aan het indelen en toen zag ik bij mijn zaadjes 10-12 weken bloei periode en was ik een beetje in de war.
      Is dit dat ze vanaf het zaad 10-12 weken zullen nodig hebben voor de oogst of dat ze na 2 weken groei periode (excl. voorgroei) 10-12 we
      ken zullen bloeien en dan klaar zijn voor de oogst.

      Alvast bedankt.
      Laat ons zeggen u plant kan ongeveer 2a3 maanden groeien
      Dan pas kom ze in bloei vanaf dit moment nog 11 a 12 weken bij tellen
      Wihte widow

      Comment


        #4
        Re: Klein vraagje

        ze bloeien pas als jij ze op 12/12 zet na 12/12 duurt dat dan nog een week of twee voor het in de ware bloei gaat. eenmaal witte pistels i de toppen begin je te tellen aan die 12 weken. Als beginneling is zoon sativadominate strain niet de eenvoudigste keuze mate. Beter oefen je met 8 weken bloeiers en probeerd week 6 bloei zonder tekorten door te komen.

        Comment


          #5
          Re: Klein vraagje

          Zag je de 10-12 weken in je schema staan of op de verpakking van je zaadjes ? Bij autoflowers telt men meestal vanaf ontkieming, bij gewone planten vanaf de ware bloei. Welk soortje heb je ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Re: Klein vraagje

            Bedankt voor alle antwoorden,

            stemma, ik heb East coast sour diesel haze van Connoisseur genetics en er staat 10-12 weken bloei bij de zaadjes.
            Heb alleen in het verleden autoflowers gehad vanwege plaats gebrek en daar stond altijd de periode vanaf het zaad dus was even in de war toen het er bij de gewone zaadjes niet echt bijstond.

            Vroeg me af wat ik het best zou doen, er staan maar 8 weken bloei op het schema met voeding, doe ik er 3 weken extra bij met de zelfde hoeveelheid voeding met dan nog eens 1 week alleen water, of moet ik in de 3 extra weken de voeding toch nog eens minderen voor ik naar de final week ga met alleen water?

            Alvast bedankt.

            Mvg.
            Last edited by 320; 15 March 2015, 18:00.

            Comment


              #7
              Re: Klein vraagje

              Ik vraag het toch maar,
              Je weet hoelang je ze wil voorgroeien op 18/6 ? Nadat je de klok op 12/12 hebt gezet kunnen ze vlgs het internet nog 2 tot 3 x zo hoog worden.
              Hoeveel ruimte heb je in de hoogte ?
              Last edited by Stemma; 15 March 2015, 18:16.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Re: Klein vraagje

                Dat bekijk je tijdens de kweek.
                Hoe zien ze er uit, doen ze het goed met wat ze nu krijgen, zouden ze meer lusten, of minder, dat vraag je je af gedurende de kweek.
                Dat leer je als je plantjes kweekt, kijken naar de plant, want een schema is een richtlijn, geen precieze feiten.
                Het is altijd afhankelijk van de gezondheid van de planten en het klimaat er omheen.

                Ze groeien langer, maar bloeien langzamer, dus je zult misschien bloeiweek 5,6,7 2x kunnen doen ofzo...Da's afwachten heh.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Klein vraagje

                  Stemma, eerst 1 week voorgroeien zonder voeding en dan 2 weken met voeding, heb 2 meter in de hoogte. Had idd ook gelezen dat de East coast sour diesel haze nog extra strekt tijdens de bloei.

                  QnQ, dus het maakt niet uit dat ze nog een sterke hoeveelheid voeding krijgen naar gelang het einde van de bloei, zolang er de laatste week voor de oogst geen voeding word gegeven bij het bewateren?

                  Alvast bedankt voor de hulp!

                  Comment

                  Bezig...
                  X