Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cannes terra vega

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cannes terra vega

    Korting op 420shop
    goede middag ik ben bezig aan mijn eerste kweek en ik gebruik als voeding in de groei cannes terra vega , ik geef ze om de 3 dagen voeding bij het water en mijn plantjes zien er mooi uit , geen gele of lichtgroene blaadjes , volstaat cannes terra vega of moet ik er gewoon van uitgaan als de plant er goed uitziet dat ze het goed doet ?
    daarnaast heb ik nog een ander vraagje , die cannes terra flores die ik gekocht heb voor de bloei . mag die gewoon 3 dagen na het geven van de andere voeding voor groei geven of moet ik een tijdje wachten voor ik de andere soort voeding geef , ook vraag ik mij af tijdens de bloei hoelang wordt er voeding gegeven ? tot de laatste week ? geeft deze voeding dan geen invloed op mijn wiet op gebied van smaak of iets dergelijks ?

    #2
    Het best dat je stopt met voeding te geven is 2 weken voor de oogst. Dan geef je nog enkel zuiver water mee, zo worden de voedingen eruit gespoeld.
    Wat je kan doen is in de bloei een boostertje meegeven bv cannaboost, oftewel pk 13/14 werkt ook prima. En die geef je mee met je basisvoeding of de pk.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      en die cannaboost zorgt dat voor dikkere toppen of voor betere smaak ? geeft die cannaboost enigsinds nadelig effect op de smaak ? alvast bedankt voor de reactie's

      Comment


        #4
        Ik zou gewoon even naar de canna website surfen en daar hun kweek schema bestuderen. Ze geven goede informatie over welk product en wanneer het te gebruiken.

        Comment


          #5
          cannaboost zorgt voor compactere toppen EN een betere smaak en werkt optimaal door het i.c.m pk 13/14 of een andere pk booster, hoe meer pk's hoe beter, want dat is wat de plant het meest nodig heeft tijdens de bloei

          groet

          Comment

          Bezig...
          X