Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

woma afharder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    woma afharder

    Korting op 420shop
    Dag mensen,

    Zit nu in begin week 3 en mijn toppen zien er erg goed uit (zie foto) alleen klein beetje bad problemen maar daar ben ik niet zo bang voor!

    Had een vraag over de woma afharder, op de verpakking staat dat je hem pas in week 5 mag meegeven, zou dit een gemiddelde zijn of kun je de voeding meegeven als de toppen goed zichbaar zijn
    Attached Files

    #2
    Re: woma afharder

    Je planten staan overvoed. Overvoede planten nog meer gaan meegeven?

    Bestanddelen van het spul kan ik niet zo 123 vinden maar het is dus een bloeistimulator en plant versterker. Zal dus wel wat P en K inzitten en wat silicium. Als je daar te vroeg mee begint werkt dat eerder averechts.

    Gezien de sterk verbrande bladpunten zit de bodem EC nu al veel te hoog en vormen er zich on opneembare verbindingen in je grondje. Ik zou eens eerst wat minderen in plaats van proberen de plant vet te mesten. Minder is vaak meer!

    Ik verwacht dat anders de verbranding nog flink gaat doorzetten.
    Last edited by FlintStoned; 12 November 2015, 03:12.

    Comment


      #3
      Re: woma afharder

      Dag flintstone,

      Ik geef ze om de dag vocht waarvan 1x met basis voeding ec 1.5 en ph 6.0 en dan alleen afgezuurd water! Van de te hoge ec waarde in me grond was ik van op hoogte!! Heb ze toen een tijd alleen afgezuurd water gegeven en gaat stuk beter nu en is de laatste 1.5 week niet erger geworden miss wel iets minder!!! Ik geef ze nog geen afharder dan wacht ik daar gewoon mee in week !

      Bedankt

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      En 3 planten hebben maar dat bladproblerm

      Comment

      Bezig...
      X