Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding bijgeven bij canna terra professional?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding bijgeven bij canna terra professional?

    Korting op 420shop
    Goede avond mensen,
    Alles staat hier klaar om men eerste kweekje te starten. Ben laatst naar de growshop gegaan en 50l canna terra professional gekocht samen met een plagron startpakket voor 1m2.
    Nu zie ik dat er in deze aarde al voeding zit, en het dus niet nodig is van enzym/roots/growvoeding te geven toch?
    Zou ze niet graag meteen overvoeden.

    Heb ook nog 30l aarde tekort, dus ben aan het twijfelen om plagron light mix te kopen (100l) zodat ik het voedingsschema kan volgen.. wat raden jullie aan?

    #2
    Re: Voeding bijgeven bij canna terra professional?

    hoi,

    De grond is voorbemest maar die is snel opgebruikt (1-2 weken) daarna moet je bijvoeden.

    Comment


      #3
      Re: Voeding bijgeven bij canna terra professional?

      Thanks!
      Heb trouwens zaai en stekgrond gekocht van agrofino.
      maar hierin zittin meststoffen op basis van calcium en magnesium.
      is het ok om men plantjes hierin in te plaatsen zodra ze hun worteltjes tonen ? Daarna pot ik ze dan over in die canna terra professional. Denk dat ik canna terra professional plus niet kan gebruiken vanaf zaad door de voeding die erin zit. Maar ben dit niet zeker..

      Comment


        #4
        Re: Voeding bijgeven bij canna terra professional?

        hoi,

        Heb ik zelf ook gedaan: na ontkiemen direct in canna terra prof.
        Op de site van canna hebje een voedingsschema voor aarde en andere substraten, kijk daar maar eens naar.
        Je zal zien dat er de eerste dagen bijna geen voeding mag gegeven worden, enkel wat wortelstimulator zoals rhizotonic
        Hoe minder er verpot wordt, hoe liever..
        Ik ontkiem zaadjes in petri-schaaltjes, daarna rechtstreeks in de grond in 15 liter potten.

        Comment


          #5
          Re: Voeding bijgeven bij canna terra professional?

          Dus dit is niet te zwaar bemest? Tis wel professional plus, zit wat meer voeding in blijkbaar.
          Die calculator toont een fout als ik hem wil openen.
          Tis raar weet je. In de shop verkochten ze me dus plagron voeding met canna terra aarde..

          Comment


            #6
            Re: Voeding bijgeven bij canna terra professional?

            Zaailingen zijn bijna allemaal ontkiemt en in zaai en stekgrons gepot om voor te groeien, daarna vliegen ze in hun 11l potjes

            Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

            Comment

            Bezig...
            X