Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

    Korting op 420shop
    Dag medekwekers,


    Ik ben een weekje op vakantie geweest en ben nu net vanochtend terug. Heb mijn maats schema bekeken en kom tot de conclusie dat ie gisteren waarschijnlijk een verkeerde berekening heeft gemaakt. Er moest namelijk op 12ltr 6ml pk13/14 gegeven moeten worden. Eerst was het 2,6ml en gisteren was het een overschakeling naar 6ml. Ik zie op het schrift dat ie naar alle waarschijnlijkheid 60ml heeft gegeven. [emoji35][emoji35][emoji35][emoji35][emoji35][emoji35][emoji35]
    Ik ga er nu vanuit van het ergste. Zit nu met hem onderweg en hij weet niet zeker wat ie heeft gegeven maar hij denkt die 60ml de vrouwtjes zitten nu op de 3e week bloei en alles gaat goed. Stel dat dat het geval is gaan de de dames dood of kan ik nu er helemaal mee stoppen omdat die aap het verpest heeft. Graag jullie mening daarover .


    Groetjes Blaze

    Like I Always Say. Just Smoke It!!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic

    #2
    Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

    Ja het is zeker is bevestigd na lang denken. Heeft ie in een aangeschoten bui gedaan wat een #*!#*!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

      Het is een grote stap die de plantjes ook niet leuk gaan vinden, maar ik denk dat je dan alles moet gaan spoelen ?
      5ml/L is 5x zoveel als op de fles staat denk ik ?
      Tja...blijft moeilijk. Je kunt ook het risico nemen om te wachten, desnoods een paar dagen water zonder voeding.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

        Hoeveel dagen zou ik moeten spoelen 1 week of zo?


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

          Waar moet ik op letten bij de planten en wat kan er gebeuren om ze zo te laten graag jullie advies


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

            Nee, spoelen als noodoplossing bij grote fouten doe je maar 1x.
            En dan bedoel ik spoelen als: gooi 20L water door een 11L pot.
            Iets wat je normaal nooit zou doen, daarom heet het een noodoplossing.

            Gevolg gaat zijn dat je de voeding er voor 'n groot deel uit spoelt, maar ook dat ze heel erg nat komen te staan.
            Bij grote gezonde planten is dat probleem van kortere duur als bij kleinere plantjes die al wat verzwakt zijn.
            Het ligt dus ook aan het klimaat, de grootte van de pot en de staat van de plantjes op dit moment hoe lang ze daar dan weer last van gaan hebben.
            Een klein potje trekken ze sneller droog dan een grote pot, en een gezonde plant kan wel 3x zoveel drinken als een plantje wat al een beetje kwakkelt.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

              De planten zijn heel gezond ze hebben alleen veel last can trips. Maar voor de rest gaat het wel erg goed met ze. Ik wilde eerst afwachten van wat er verder mer ze gebeurt. Waar kan ik aan zien dat het niet goed met ze gaat aan de bladeren zag ergens dat ze geel worden of zo l. Of is het advies om toch maar te spoelen. Als ik spoel moet ik met de pk 13/14 opnieuw opbouwen of kan ik gewoon weer met hoeveelheid gaan waar ik was gebleven? Sorry van die domme vragen


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

                Week 5 zit ik nu van bloei en 18ltr potten hoeveel Ltr zou ik moeten gebruiken voor spoelen ???? Thx alvast


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

                  En met spoelen zou ik het ook moeten afzuren? Of is dat niet nodig tot de laatste spoeling dus de laatste emmer van 10ltr bijvoorbeeld


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

                    Wel alle spoelwater aanzuren. Na spoelen kun je in de nacht de pot van de kluit treken zodat deze sneller opdroogt. (mits de kluit mooi volgeworteld is atuurlijk)

                    Comment


                      #11
                      Re: Overdosis aan PK13/14 ???!!!!

                      mijn vriendin heeft zo ooit eens een flesje pure pk 13/14 bij men plantjes gegooid denkende dat het gewoon water was! op einde van bloei! heb meteen gespoeld maar toch was alles dood, alle kleur trekte eruit en op de buds hangeden vol met een soort gekristalliseerde hts haren die enorm plakkerig waren. volledig voor de vuilbak!
                      1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                      Comment

                      Bezig...
                      X